کد خبر : 203908
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
-

معرفی نامزدهای بخش «رمان گمانه‌زن» جایزه نوفه

معرفی نامزدهای بخش «رمان گمانه‌زن» جایزه نوفه

به گزارش قائم آنلاین، نامزدهای نهایی این بخش به این شرح معرفی شدند: «یفرن ۲» نوشته فرهاد آذرنوا «مه‌آلود» از الیستا آقایی «باران‌زاد» اثر ضحی کاظمی  «ساعت باران» نوشته هادی معیری‌نژاد  «خون خورده»  از مهدی یزدانی خرم. داوری بخش «رمان گمانه‌زن» جایزه نوفه بر عهده‌ آکادمی‌ ۷۵ نفره‌ای متشکل از مترجمین آثار ژانری، نویسندگان، طراحان

به گزارش قائم آنلاین، نامزدهای نهایی این بخش به این شرح معرفی شدند:

«یفرن ۲» نوشته فرهاد آذرنوا

«مه‌آلود» از الیستا آقایی

«باران‌زاد» اثر ضحی کاظمی

 «ساعت باران» نوشته هادی معیری‌نژاد 

«خون خورده»  از مهدی یزدانی خرم.

داوری بخش «رمان گمانه‌زن» جایزه نوفه بر عهده‌ آکادمی‌ ۷۵ نفره‌ای متشکل از مترجمین آثار ژانری، نویسندگان، طراحان کمیک، کارشناسان سینمای ژانری، پژوهشگران، هواداران و خبرنگاران است و بنا بر رأی اولیه‌ این آکادمی، پنج نامزد به مرحله‌ی نهایی «رمان گمانه‌زن» راه ‌یافتند.

کتاب‌های برگزیده از نشر تندیس، نشر چشمه، نشر پیدایش، نیماژ و باژ هستند و در ژانرهایی متفاوت از وحشت گرفته تا فانتزی، علمی‌تخیلی و جنایی، خلق شده‌اند.

داوری جایزه نوفه در بخش‌های دیگر یعنی جایزه‌ «رمان گمانه‌زن نوجوان» و «فصل اول» (ویژه‌ آثار منتشرنشده) همچنان ادامه دارد و برگزیدگان نهایی جایزه نوفه طی مراسمی اعلام می‌شوند.

جایزه نوفه یک جایزه‌ ادبی مستقل است که در سال ۱۳۹۶ به منظور اعتلای نشر ادبیات گمانه‌زن و تشویق هرچه بیشتر ناشرین و نویسندگان برای تألیف آثار گمانه‌زن، پایه‌گذاری شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =