کد خبر : 203855
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

عبادی: افزایش ۱۵ درصدی حقوق با تورم ۴۰ درصدی جور در نمی‌آید

عبادی: افزایش ۱۵ درصدی حقوق با تورم ۴۰ درصدی جور در نمی‌آید

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد باقر عبادی در تذکرات شفاهی خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه کرمان و سانحه هواپیمای اوکراینی و گرامیداشت یاد سردار سپهبد قاسم سلیمانی خطاب به وزیر امور خارجه اظهار کرد: اهداف مبادله سفیر همگرایی دو کشور در سطح جهان و

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد باقر عبادی در تذکرات شفاهی خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه کرمان و سانحه هواپیمای اوکراینی و گرامیداشت یاد سردار سپهبد قاسم سلیمانی خطاب به وزیر امور خارجه اظهار کرد: اهداف مبادله سفیر همگرایی دو کشور در سطح جهان و یا افزایش امنیت و امثال اینها است.

وی با بیان اینکه با انگلیس سفیر مبادله کردیم اما آیا رونق و مبادلات اقتصادی ما هم افزایش پیدا کرده است، گفت: آنها عملا در پازل تحریم‌ها مشارکت دارند، آیا همگرایی بین المللی ما موجب شده که رونق اقتصادی افزایش پیدا کند؟ انگلیس شهادت سردار سلیمانی توسط آمریکا را تایید می‌کند در حالی که اقدام ما مبنی بر دفاع را محکوم می‌کند.

نماینده مردم بیرجند با بیان اینکه این چه همگرایی است که ایجاد شده، گفت: آیا امنیت ما افزایش پیدا کرده است؟

عبادی به حضور سفیر انگلیس در اغتشاشات اخیر تهران اشاره کرد و گفت: سفیر انگلیس خبیث در اغتشاشات شرکت می‌کند و محرک افراد است و باید از کشور بیرون شود.

وی در پایان تذکراتش از مجلس خواست با توجه به اینکه تورم ۴۰ درصد است اما افزایش حقوق ۱۵ درصد می‌باشد و این مساله با هم جور در نمی‌آید، لایحه دولت را اصلاح کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 11 =