کد خبر : 203752
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
-

احتمال لغو مسابقات آسیایی فوتسال و فوتبال ساحلی کارگری در کیش

احتمال لغو مسابقات آسیایی فوتسال و فوتبال ساحلی کارگری در کیش

به گزارش قائم آنلاین، جواد رمضی در گفت‌وگو ، افزود: با وجود این که در کنگره فدراسیون جهانی فوتبال شرکت‌ها که در موناکو برگزار شد پیشنهاد میزبانی فوتسال و فوتبال ساحلی ورزش کارگری آسیا را داده بودیم و از سوی فدراسیون جهانی مورد تایید قرار گرفته بود اما به خاطر پرداخت ۳۵ هزار یورو به

به گزارش قائم آنلاین، جواد رمضی در گفت‌وگو ، افزود: با وجود این که در کنگره فدراسیون جهانی فوتبال شرکت‌ها که در موناکو برگزار شد پیشنهاد میزبانی فوتسال و فوتبال ساحلی ورزش کارگری آسیا را داده بودیم و از سوی فدراسیون جهانی مورد تایید قرار گرفته بود اما به خاطر پرداخت ۳۵ هزار یورو به فدراسیون جهانی برای دریافت مجوز برگزاری این دو رویداد، احتمال دارد این میزبانی را قبول نکنیم.

وی گفت: پیش‌بینی ما از میزان هزینه برگزاری این دو رویداد با هزینه پرداخت مجوز ورودی برای پذیرش میزبانی چیزی حدود ۹۰۰ میلیون تومان است که پرداخت چنین هزینه‌ای در شرایط کنونی واقعا سخت است. البته به دنبال اسپانسر هستیم که هنوز به نتیجه لازم نرسیده‌ایم. به هر صورت احتمال دارد که این میزبانی به خاطر سنگین بودن هزینه‌ها لغو شود.

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری درباره مکان برگزاری این میزبانی خاطرنشان کرد: این مسابقات چون برای اولین بار قرار بود به میزبانی ایران برگزار شود ما کیش را از بین تمام گزینه‌هایی که انتخاب کرده بویم مناسب‌تر دیدیم، البته با شرایطی که فدراسیون جهانی برای میزبانی این مسابقات در نظر گرفته برای ما امکانپذیر نیست و به فدراسیون جهانی نیز این مساله را اعلام کردیم.

رمضی همچنین در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر وضعیت اعتباری فدراسیون آماتور ورزش کارگری چگونه است، گفت: متاسفانه ما اعتباری به صورت مصوب شده از سوی وزارت کار یا وزارت ورزش و جوانان نداریم و باید برنامه‌های خود را با کمک گرفتن از اسپانسرها اجرا کنیم. البته تا الان وزارت کار حمایت‌های خوبی را در زمینه‌های مختلف از این فدراسیون داشته و همواره حامی کارگران ورزشکار است.

وی در پایان اظهار کرد: از ابتدای سال تا امروز به دنبال بودجه مصوب برای فدراسیون آماتور ورزش کارگری هستیم که هنوز عملیاتی نشده است. البته با تمام سختی‌ها و شرایطی که داریم در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در تقویم سالیانه عملکرد موفقی داشتیم و برنامه‌ای را متوقف نکردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 8 =