کد خبر : 203571
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
-

۲ هزار و ۷۰۰ مازندرانی به نیابت از سپهبد سلیمانی حامی ایتام شدند

۲ هزار و ۷۰۰ مازندرانی به نیابت از سپهبد سلیمانی حامی ایتام شدند

به گزارش قائم آنلاین،  احمد سعادت طی گفت و گویی اظهار کرد: بیشترین حامیان در این بخش از شهرستان‌های بابل، کمیته امداد منطقه یک ساری و قائم‌شهر بودند. معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ مازندرانی نیکوکار به نیابت از سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی حامی ایتام و فرزندان طرح

به گزارش قائم آنلاین،  احمد سعادت طی گفت و گویی اظهار کرد: بیشترین حامیان در این بخش از شهرستان‌های بابل، کمیته امداد منطقه یک ساری و قائم‌شهر بودند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ مازندرانی نیکوکار به نیابت از سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی حامی ایتام و فرزندان طرح محسنین شدند.

وی با بیان اینکه با توجه به استقبال خیران، شناسنامه این شهید گرانقدر تهیه و در تمامی ادارات کمیته امداد شهرستان‌های مازندران موجود است، افزود: خیران می‌توانند با مراجعه به این ادارات ( کمیته امداد شهرستان‌ها) شناسنامه را دریافت و حامی یک یا چند نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امداد مازندران تصریح کرد: همچنین مردم نیکوکار و خیران می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰ به طرح امواجی از بهشت بپیوندند.

سعادت گفت: طرح امواجی از بهشت به‌منظور ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و تلفیق آن با فرهنگ ایثار و شهادت، با همت کمیته مازندران، بنیاد شهید، اداره حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس، اوقاف و امور خیریه با نیت کمک به ایتام و نیازمندان به نیابت از شهدا از شهریور ماه امسال آغاز شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =