کد خبر : 203509
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
-

پذیرش دانشجو در دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی فرشچیان از بهمن ماه

پذیرش دانشجو در دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی فرشچیان از بهمن ماه

به گزارش قائم آنلاین، میثم یزدی در گفت‌وگو ، درباره پذیرش دانشجو در دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان توضیح داد: ان‌شاء‌الله قرار است که از بهمن ماه، بدون کنکور و از طریق یک آزمون، در رشته‌های فرش و صنایع دستی (در دو بخش چوب و سفال) پذیرش دانشجو داشته باشیم. وی با بیان اینکه

به گزارش قائم آنلاین، میثم یزدی در گفت‌وگو ، درباره پذیرش دانشجو در دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان توضیح داد: ان‌شاء‌الله قرار است که از بهمن ماه، بدون کنکور و از طریق یک آزمون، در رشته‌های فرش و صنایع دستی (در دو بخش چوب و سفال) پذیرش دانشجو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در این رابطه اطلاعیه‌ها و فراخوان‌های لازم را اعلام خواهیم کرد، گفت: در هر گرایش بین ۱۵ تا ۲۰ نفر دانشجو پذیرش خواهیم کرد.

معاون آموزشی دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان درباره آزمون ورودی پذیرش دانشجو در این دانشگاه گفت: این آزمون به صورت عملی و همراه با ارائه پورتفولیو یا مجموعه‌ای از نمونه‌کارهای فرد خواهد بود، همچنین اساتید هنرمند با متقاضیان تحصیل در این دانشگاه یک مصاحبه حضوری خواهند داشت که در این مصاحبه مهارت‌ها، انگیزه‌ها، سلایق، علایق و نگاه دانشجو به رشته سنجیده می‌شود.

یزدی در پاسخ به اینکه آیا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شیوه تدریس استاد-شاگردی در این دانشگاه را به رسمیت پذیرفته است یا خیر، تصریح کرد: این موضوع هنوز به طور رسمی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصویب نشده و مدت زمان زیادی بر سر آن بحث بوده است. ما کلاس‌ها را با شیوه استاد-شاگردی پیش خواهیم برد و از همان بدو امر اساتید مشخص به همراه دستیاران حرفه‌ای آن استاد، با روش‌های معمول در شیوه استاد شاگردی شروع به کار خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =