کد خبر : 203655
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
-

پادشاه عربستان با نخست وزیر ژاپن دیدار کرد

پادشاه عربستان با نخست وزیر ژاپن دیدار کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان امروز (یکشنبه) با شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن و هیئت همراه وی دیدار کرد. دو طرف در این دیدار روابط دوجانبه میان دو کشور و راه‌های توسعه و تقویت آن و نیز چشم‌ انداز همکاری براساس چشم‌انداز عربستان – ژاپنی ۲۰۳۰

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان امروز (یکشنبه) با شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن و هیئت همراه وی دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار روابط دوجانبه میان دو کشور و راه‌های توسعه و تقویت آن و نیز چشم‌ انداز همکاری براساس چشم‌انداز عربستان – ژاپنی ۲۰۳۰ را مورد بررسی قرار دادند.

خبرگزاری رسمی عربستان “واس” اعلام کرد، پادشاه عربستان و نخست وزیر ژاپن در این دیدار درباره همکاری‌ها در زمینه‌های گردشگری، امنیتی، امدادرسانی و هوش مصنوعی، انرژی تجدید پذیر و نیز دیگر موضوعات مهم مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی بحث و تبادل نظر کردند.

امیر منطقه ریاض، وزرای انرژی، خارجه، دارایی و اقتصاد، برنامه ریزی عربستان و دیگر مقامات سعودی و از کشور ژاپن نیز معاون نخست وزیر این کشور، مشاور امنیت ملی و دیگر مسؤولان از حاضران در این نشست بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + هفت =