کد خبر : 203495
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۹:۰۰
-

ملی‌پوش گلف: در کل کشور زمین مناسب وجود ندارد

ملی‌پوش گلف: در کل کشور زمین مناسب وجود ندارد

به گزارش قائم آنلاین، سجاد کرم پور ملی پوش گلف ایران در گفت و گو ، درباره نقطه ضعف و قوت‌های این رشته در ایران گفت: از لحاظ عملکردی جایگاه تیم ملی بد نیست و عملکرد قابل قبولی داریم. انتظار می رود اردوهای زیادی برای این رشته برگزار شود و در طول اردوهای ۱۰ یا ۲۰

به گزارش قائم آنلاین، سجاد کرم پور ملی پوش گلف ایران در گفت و گو ، درباره نقطه ضعف و قوت‌های این رشته در ایران گفت: از لحاظ عملکردی جایگاه تیم ملی بد نیست و عملکرد قابل قبولی داریم. انتظار می رود اردوهای زیادی برای این رشته برگزار شود و در طول اردوهای ۱۰ یا ۲۰ روزه مربی خارجی عهده دار تیم باشد تا ملی‌پوشان بتوانند سبک بازی خود را عوض کنند. در شرایط حال ملی پوشان نیاز به زمین گلف دارند، درحالی که تا کنون زمین مناسبی در کل کشور وجود ندارد.

او افزود: اگر هم زمینی باشد یک زمین در باشگاه انقلاب است ولی تکمیل نیست. آن زمین ناقص بوده و برای بازیکنان کاربردی ندارد. اگر مسئوولان بتوانند زیر ساخت ها را بهبود ببخشند و در صورت وجود چمن استاندارد ملی پوشان می توانند نتیجه خوبی بگیرند.

او در خصوص هزینه فدراسیون برای گلف بازی کردن سلبریتی ها گفت: خدا را شکر در حال حاضر فدراسیون عملکرد خوبی نسبت به سال های گذشته داشته است. در سال‌های گذشته ورزش گلف رسانه‌ای نبود اما اکنون در هر مسابقه رسانه ها حضور دارند و بازی ها را پوشش می دهند. حضور سلبریتی‌ها هم برای پیشرفت گلف لازم است. معتقدم اینگونه عملکرد فدراسیون قابل قبول است و این باعث می شود که مردم ایران با گلف بیشتر آشنا شوند.

ملی‌پوش گلف ایران افزود: گلف محرومیت چندین ساله بین رشته های ورزشی داشته و دلیل آن این بوده که مردم از این رشته شناخت خوبی نداشته اند. خوشبختانه رئیس فدراسیون عملکرد خوبی داشته  و موفق شده گلف را رسانه ای کند. به نظرم اگر در خصوص سلبریتی ها سرمایه گذاری شود خوب است زیرا مردم با این رشته بیشتر آشنا می شوند. انتظار می رود حداقل یک زمین کامل به این رشته اختصاص دهند. در گلف کشور مخصوصا شهر خوزستان پتانسیل های خوبی وجود دارند و ما بیش از چهار زمین گلف داریم که خاکی هستند. تیم های تشکیل دهنده سوپر لیگ کشور اکثرا تیم های خوزستانی هستند.

او در پایان افزود: اگر وزارت ورزش وجوانان به این رشته قدری بیشتر توجه کند شاهد نتیجه های بهتر خواهیم بود. دغدغه گلف بازان این است که حداقل مجموعه ورزشی انقلاب زیر نظر فدراسیون گلف باشد و اگر بتوان در بخش خصوصی کارهایی صورت بگیرد نتایج خیلی عالی به دست می‌آید.  به دلیل نبودن زمین استاندارد المپیکی شدن کار بسیار سختی است. تیم ملی هنگاهی که به مسابقات خارج از کشور می‌رود با توجه به نبود زمین مناسب در ایران، هنگام مسابقه در زمین های خارجی به مشکل خواهند خورد و با توجه به زمین های حرفه ای کار برای ملی‌پوشان سخت می‌شود. اگر زمین خوبی داشته باشیم دیگر شاهد این مشکلات برای ملی‌پوشان نیستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 10 =