کد خبر : 203605
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
-

فاش شدن هویت یک مقام افشاگر اف.بی.آی از سوی یک رسانه آمریکایی

فاش شدن هویت یک مقام افشاگر اف.بی.آی از سوی یک رسانه آمریکایی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل، این مقام ارشد سابق اف.بی.آی اطلاعات حساس و محرمانه را در قالب صدهها پیامک به شش خبرنگار و در حین بازی گُلف با آنها افشا کرده است. روزنامه واشنگتن اگزماینر، نام برایان پارمن، دستیار معاون بخش عملیاتهای بین‌الملل اف.بی.آی در فاصله سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ را

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل، این مقام ارشد سابق اف.بی.آی اطلاعات حساس و محرمانه را در قالب صدهها پیامک به شش خبرنگار و در حین بازی گُلف با آنها افشا کرده است.

روزنامه واشنگتن اگزماینر، نام برایان پارمن، دستیار معاون بخش عملیاتهای بین‌الملل اف.بی.آی در فاصله سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ را به عنوان کسی که عامل این افشاگری‌ها بوده ذکر کرده است. این رسانه بعد از دسترسی به یک سری اطلاعات با استفاده از قانون آزادی اطلاع‌رسانی در آمریکا این گزارش را منتشر کرد.

پارمن ۵۳ ساله ظاهرا متهم شده به این که “اطلاعات حساس مهروموم شده دادگاه‌ها و پلیس را با نقض پروتکل اف.بی.آی به رسانه‌ها فاش کرده است.”

این مورد در یک گزارش ژوئن ۲۰۱۸ مایکل ای. هاروویتز، بازرس کل این سازمان، که در آن از بابت وجود “فرهنگ برقراری تماسهای غیرمجاز رسانه‌ای” در آنجا گلایه کرده، ذکر شده است.

پارمن اتهامهای مطرح شده علیه خود را رد و تاکید کرده که هرگز هیچ اطلاعات محرمانه‌ای را به مطبوعات فاش نکرده است.

تیم بازرس کل اف.بی.آی دریافت که پارمن در فاصله ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ ارتباطات گسترده‌ای با اعضای رسانه‌ها برقرار کرده است و مشخص شده که او از ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ با دست کم شش خبرنگار تماس و صحبت داشته است.

او متهم است که از طریق پیامک و تماس تلفنی با اعضای رسانه‌ها در طی سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ با آنها اطلاعات را تبادل کرده و حتی مشخص شده که در قرار با آنها برای بازی گُلف و یا مهمانی شام این اطلاعات را به آنها داده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =