کد خبر : 203569
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
-

خبر خوب| آرامش در بازار گوشت مرغ و گوسفندی+ قیمت‌ها در بازار مازندران

خبر خوب| آرامش در بازار گوشت مرغ و گوسفندی+ قیمت‌ها در بازار مازندران

به گزارش قائم آنلاین، هر ساله با شروع فصل زمستان به دلیل شرایط جوی، شیوع انواع بیماری‌ها و کاهش چراگاه‌ها، با کم شدن زمینه دام‌های سبک و سنگین در دامداری‌ها و مرغداری‌ها، تعادل میان عرضه و تقاضا بر هم می‌خورد و نتیجه‌اش افزایش قیمت در بازار این اقلام است. رصد میدانی خبرنگار ما از بازار

به گزارش قائم آنلاین، هر ساله با شروع فصل زمستان به دلیل شرایط جوی، شیوع انواع بیماری‌ها و کاهش چراگاه‌ها، با کم شدن زمینه دام‌های سبک و سنگین در دامداری‌ها و مرغداری‌ها، تعادل میان عرضه و تقاضا بر هم می‌خورد و نتیجه‌اش افزایش قیمت در بازار این اقلام است.

رصد میدانی خبرنگار ما از بازار ما نشان می‌دهد که هنوز تب گرانی به بازار گوشت نرسیده و بازار این محصولات، بدور از تنش‌های فصلی قیمت‌ها، آرام است.

بنا بر این گزارش با وجود گذشت ۲۲ روز از اولین ماه زمستان امسال، قیمت مرغ که پرطرفدارترین گزینه در بازار گوشت استان است، متعادل است و نه تنها طی روزهای جاری افزایش قیمتی نداشته بلکه با حفظ ثبات، اُفول قیمت نیز پیدا کرده است.

گفتنی است قیمت هر کیلو مرغ در بازار امروز با کاهش نزدیک به ۹۰۰ تومانی نسبت به روزهای قبل، به کیلویی ۱۲ هزار تومان رسیده، البته تخم مرغ کمی از این قاعده مستثنا بوده و طی روز جاری با افزایش ۵۰۰ تومانی، قیمتش  به شانه‌ای ۱۸ هزار و ۵۰۰ الی ۱۹ هزار تومان و دانه‌ای ۶۵۰ تومان رسیده است.

در بازار گوشت دامی نیز همچون بازار مرغ، شاهد ثبات قیمت و در برخی اقلام شاهد کاهش قیمت هستیم و طی روز جاری هر کیلو گوشت گوسفندی در مراکز عرضه و قصابی‌ها بین ۷۵ تا ۸۵ هزار تومان، بره و بزغاله کیلویی ۹۵ تا ۱۰۰ هزار تومان، گوساله کیلویی ۸۵ تا ۹۰ هزار تومان و گوشت گاوی نیز کیلویی ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان در حال عرضه به مشتریان است.

با این وجود، آرامش در بازار گوشت همچنان پا برجا است و خبری از گرانی که هر ساله در این موقع از سال به بهانه‌های مختلف ناشی از برودت سرما و بسته بودن جاده‌ها و نبود چراگاه و کم شدن دام در کشتارگاه‌ها به گوش می‌رسید، نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =