کد خبر : 203697
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
-

تحقق اعتماد عمومی در دستور کار شورای روابط عمومی استان تهران

تحقق اعتماد عمومی در دستور کار شورای روابط عمومی استان تهران

به گزارش قائم آنلاین، امین بابایی در پایان جلسه شورای روابط عمومی‌ استان تهران گفت: این جلسه در جهت ایجاد هماهنگی میان روابط عمومی دستگاه‌های مختلف در سطح استان تهران برگزار شد و در حقیقت شورای روابط عمومی استان تهران بر مبنای اساسنامه ابلاغی با اصلاحیه وزارت کشور شرایطی را فراهم می‌کند تا شوراهای روابط

به گزارش قائم آنلاین، امین بابایی در پایان جلسه شورای روابط عمومی‌ استان تهران گفت: این جلسه در جهت ایجاد هماهنگی میان روابط عمومی دستگاه‌های مختلف در سطح استان تهران برگزار شد و در حقیقت شورای روابط عمومی استان تهران بر مبنای اساسنامه ابلاغی با اصلاحیه وزارت کشور شرایطی را فراهم می‌کند تا شوراهای روابط عمومی استان تهران به ریاست استاندار تهران برای تشکیل ساختار شورایی حرفه‌ای و همچنین تبیین سیاست‌های اطلاع‌رسانی و ارتقا ساختار روابط عمومی‌ها در سطح استان تهران گام موثری را بردارند.

وی افزود: بی‌تردید امروز نیازمند بازتعریف برخی سرفصل‌های روابط عمومی برای تحقق روابط عمومی نوین هستیم. افزایش سرمایه اجتماعی و حضور حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف نیازمند پاسخگویی شفاف مدیران است. لذا از تمام ظرفیت شورای هماهنگی روابط عمومی استان تهران برای تبیین خدمات دولت بهره خواهیم گرفت.

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران با اشاره به شش کمیته شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران گفت: این شورا ۶ کمیته پژوهش، نوآوری و افکارسنجی، اطلاع‌رسانی و فضای مجازی، فرهنگی و تبلیغات، ارزیابی عملکرد، آموزش و امور بین‌الملل و اجرایی و امور اعضا را داراست که قطعا موضوع کمیته آموزش به عنوان حلقه مفقوده حوزه روابط عمومی‌های استان برای تغییر رویه آنها از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی نوین از نقش و جایگاه موثری برخوردار است. در حقیقت کمیته آموزش از جمله کمیته‌های تخصصی‌ای است که امورات آن توسط شخص استاندار تهران مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

بابایی تاکید کرد: مجمع اصلی شورای روابط عمومی استان تهران دو هفته دیگر با محوریت انتخابات و با حضور بیش از ۳۰۰ نفر برگزار خواهد شد تا هفت عضو هیات رئیسه، یک نفر بازرس و یک نفر خزانه‌دار در انتخابات آن تعیین شود. این شورا پس از تشکیل تا دو سال رسمیت دارد و به فعالیت خود به عنوان اتاق فکر پیش‌برنده سیاست‌های ارتقایی روابط عمومی‌ها در سطح استان تهران ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه تعریف شاخصه‌های مسئولیت‌پذیری در سطح استان تهران که به سمت عمل‌گرایی علمی و تحقق موضوع اعتماد عمومی سوق داده خواهد شد، به عنوان یکی از اقدامات اصلی شورای روابط عمومی‌های استان تهران است، افزود: یکی از ویژه‌ترین ارزیابی مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌ها تشکیل جلسات و شرکت در کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی خواهد بود. بی‌تردید روابط عمومی وظیفه نقادی علمی تخصصی و دلسوزانه دستگاه‌ها را برعهده دارد. لذا تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها حلقه مفقوده آموزش در روابط عمومی‌ها را برجسته کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + دو =