کد خبر : 203597
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
-

باخت یک نیمه‌ای تیم ملی امید مقابل کره‌جنویی

باخت یک نیمه‌ای تیم ملی امید مقابل کره‌جنویی

به گزارش قائم آنلاین، تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی از مرحله گروهی رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا از ساعت ۱۳:۴۵ در تایلند به میدان رفتند که این دیدار در نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود کره‌جنوبی پایان یافت. لی دونگ جون در دقیقه ۲۲ و جیوسونگ جو در دقیقه ۳۰ برای کره‌جنوبی

به گزارش قائم آنلاین، تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی از مرحله گروهی رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا از ساعت ۱۳:۴۵ در تایلند به میدان رفتند که این دیدار در نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود کره‌جنوبی پایان یافت.

لی دونگ جون در دقیقه ۲۲ و جیوسونگ جو در دقیقه ۳۰ برای کره‌جنوبی گل زدند.

موقعیت‌های حساس

با شروع بازی، شاگردان حمید استیلی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حریف خود را در نیمه زمین خودی نگه داشتند. تیم ملی دو بار با شوت از راه دور که چندان دقیق نبود، دروازه کره را تهدید کرد و در دقیقه ۱۴ فرصت خوبی در مقابل محوطه شش قدم برای قائدی ایجاد شد که توپ او با برخورد به بازیکن خودی به اوت رفت.

گل: کره‌جنوبی رفته رفته توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ۲۲ لی دونگ جون با استفاده از دفع ناقص حبیب فرعباسی دروازه تیم ملی ایران را گشود و کره‌جنوبی را پیش انداخت.

گل: بعد از این گل، تیم ملی ایران در جبران گل خورده ناکام بود و مجددا در دقیقه ۳۰ جیوسونگ جو با شوت زیبا از فاصله حدودا ۲۰ متری توپ را واد دروازه فرعباسی کرد.

پس از گل دوم کره، تیم ملی ایران توان کافی برای در اختیار گرفتم توپ و میدان را نداشت و دروازه فرعباسی دو بار یه شکل خطرناکی تهدید شد.

این مسابقات حکم انتخابی فوتبال المپیک را دارد و سه تیم نخست رقابت‌ها سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست می‌آورد.

ترکیب تیم ملی امید ایران: حبیب فرعباسی ، امید نورافکن، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، متین کریم زاده، رضا دهقانی، مهدی مهدی خانی ، رضا شکاری، مهدی قائدی، محمد محبی (علی شجاعی ۴۲) و اللهیار صیادمنش.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + هفت =