کد خبر : 203378
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
-

سردار سلیمانی در اوج ایمان به خدا و اخلاص به شهادت رسید

سردار سلیمانی در اوج ایمان به خدا و اخلاص به شهادت رسید

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمداسماعیل محمدی‌بایع‌کلائی جمعه‌شب در مراسم گرامیداشت شهادت سردار رشید و سرافراز اسلام و ایران سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمان عراقی و ایرانی شهیدش به ویژه مجاهد نستوه ابومهدی المهندس که در روستای اناردین بخش گهرباران شهرستان میاندورود برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی در قلب مردم جای دارد و

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمداسماعیل محمدی‌بایع‌کلائی جمعه‌شب در مراسم گرامیداشت شهادت سردار رشید و سرافراز اسلام و ایران سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمان عراقی و ایرانی شهیدش به ویژه مجاهد نستوه ابومهدی المهندس که در روستای اناردین بخش گهرباران شهرستان میاندورود برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی در قلب مردم جای دارد و از جمله کسانی بود که سبب اتحاد کشورهای اسلامی همچون عراق، سوریه، لبنان، یمن و … در راستای مقابله با گروهک‌های تروریستی تکفیری شد.

وی با اشاره به این‌که سردار شهید سلیمانی به یک الگوی ماندگار برای جوانان کشور تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: یقینا جوانان بسیاری در کشورمان هستند که این شخصیت دوست داشتنی را به عنوان الگوی عمل خود انتخاب کرده‌اند و نخواهند گذاشت که خون این شهید بزرگوار هدر برود و یادش فراموش شود.

رئیس حوزه علمیه مهدیه نکا با قدردانی از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه پایگاه نظامی دولت جنایتکار ایالات متحده آمریکا در عین‌الاسد، افزود: موشک‌های ساخت فرزندان این مرز و بوم بر سر آمریکا فرود آمده است که این قدرت و عظمت در دنیا بی‌نظیر است.

این مسؤول با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در اوج ایمان به خدا بود و در اوج اخلاص به شهادت رسید، تصریح کرد: افتخار ما این است که این سردار به عنوان ستون خیمه انقلاب به بالاترین درجه که همان شهادت است، نائل شد.

*ضربات موشکی سپاه سیلی محکمی به آمریکا و حامیان استکبار بود

محمدی‌بایع‌کلائی با اشاره به اینکه حاج قاسم همیشه آماده جهاد و شهادت بود، ادامه داد: ایران اسلامی به وجود فرزندان رشیدی که برای حفظ و صیانت از مرزهای انقلاب اسلامی چنین دلاوری و جانفشانی از خود نشان می‌دهند، به خود می‌بالد.

وی افزود: اخلاص در عمل و کار برای رضای خدا، سردار سلیمانی را در قلب ملت ایران جا داده بود و عشق ملت به این شهید والامقام عشقی ابدی است.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: ضربات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین‌الاسد تروریست‌های آمریکایی، سیلی محکمی به آمریکا، رژیم صهیونیستی و تمامی حامیان استکبار بود.

محمدی‌بایع‌کلائی گفت: الان دشمنان و استکبار از خون شهید سلیمانی می‌ترسند، از جسم پاره پاره و سوخته‌اش می‌ترسند و خواب ندارند که این کار خداست.

رئیس حوزه علمیه مهدیه نکا خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی تربیت‌یافته مکتب امام خمینی (ره)و مقام معظم‌رهبری بوده و دشمنان باید بدانند که راه ایشان همواره ادامه‌دار است.

*سردار بزرگ و پرافتخار اسلام مجاهدی مخلص و مطیع ولایت

یک رزمنده مدافع حرم نیز در این مراسم گوشه‌ای از اقدامات سردار سلیمانی در جبهه مقاومت را برای مردم بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه با بودن سردار سلیمانی حس امنیت و آرامش داشتیم و خیالمان از مرزها و دشمنان اطرافمان راحت بود، گفت: از دست دادن حاج قاسم غمی بزرگ اما اجر این غم همین اندازه بزرگ است.

این رزمنده مدافع حرم افزود: شهادت سردار سلیمانی همه مردم را عزادار کرد و دل خیلی از مردم شکسته شد که این نشانه اخلاص و ایمان عمیق این شهید بزرگوار بوده است.

وی ادامه داد: سردار بزرگ و پرافتخار اسلام در عین اینکه مجاهدی مخلص، شجاع و فرمانده بوده اما نسبت به ولایت کاملا مطیع و فرمانبردار بوده است.

*وظیفه مردم در قبال شهادت حاج قاسم

این رزمنده جبهه مقاومت ضربات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه پایگاه نظامی دولت جنایتکار ایالات متحده آمریکا در عین‌الاسد را آغاز یک عملیات بزرگ عنوان کرد و گفت: بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون تیری به پایگاه‌های امریکا شلیک نشده بود که این اقدام موشکی در واکنش به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی بود که برگ جدیدی در تاریخ تحولات منطقه رقم زده شد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری وظیفه مردم در قبال شهادت حاج قاسم را دشمن‌شناسی عنوان کردند و فرمودند«یک نکته‌ مهمّ قابل توجّه این است که خب حالا وظیفه‌ی ما چیست… آنچه وظیفه‌ ما به عنوان مردم، به عنوان آحاد جمهوری اسلامی است: اوّلاً دشمن‌شناسی است؛ در شناخت دشمن اشتباه نکنید. نگویید که خب همه می‌دانیم؛ بله، شما می‌دانید که دشمن کیست؛ امّا تلاش وسیعی دارد انجام می‌گیرد برای اینکه این قضیّه را بعکس کنند، نظر مردم را عوض کنند، با شیوه‌های پیچیده‌ی تبلیغاتی؛ همه باید مراقب باشند.»

به گزارش فارس، در این مراسم کربلایی قربانعلی معافی در رثای سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و حضرت فاطمه زهرا(س) مداحی و نوحه‌سرایی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =