کد خبر : 203424
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
-

راهنمای خرید کمد دیواری اتاق‌ خواب و پذیرایی + قیمت

راهنمای خرید کمد دیواری اتاق‌ خواب و پذیرایی + قیمت

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام آف دکور، کمد دیواری اتاق‌خواب و کمد دیواری پذیرایی باید طوری ساخته‌ شده باشند که با هدف اصلی شما مطابقت داشته باشند. به‌طور مثال کمدی که برای رختخواب انتخاب می‌شود طبقات داخلی مختلفی نسبت به کمد لباس یا کمد تزیینی دارد. بهتر است ابعاد کمد دیواری با توجه به

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام آف دکور، کمد دیواری اتاق‌خواب و کمد دیواری پذیرایی باید طوری ساخته‌ شده باشند که با هدف اصلی شما مطابقت داشته باشند. به‌طور مثال کمدی که برای رختخواب انتخاب می‌شود طبقات داخلی مختلفی نسبت به کمد لباس یا کمد تزیینی دارد.

بهتر است ابعاد کمد دیواری با توجه به فضای در دسترس تعیین شود تا سر جای خود لق نخورد یا نیاز به تخریب دیوار نباشد.

جنس کمد دیواری اتاق‌خواب و پذیرایی هم باید از مواد اولیه و متریال مرغوب باشد تا دوام و طول عمر مناسبی داشته باشد. در بین انواع مختلف کمد دیواری ام دی اف و ممبران و چوبی و فلزی، آن‌هایی که چارچوب فلزی دارند بهترین گزینه برای منزل شما خواهند بود، زیرا دارای زوارهایی هستند که تحمل وزن بالای طبقات را خواهند داشت و ابزار و یراق‌آلات به‌کاررفته در کمد دیواری نیز تأثیر زیادی در طول عمر آن خواهد داشت. البته هر چه کیفیت موارد بالاتر باشد، دوام آن بالاتر و البته قیمت آن گران‌تر خواهد بود.

کمد دیواری‌ها در سبک‌های مختلفی ساخته و عرضه می‌شوند که می‌توانید با توجه به سبک کلی دکوراسیون منزل خود، نمونه متناسب را خریداری کنید.

انتخاب رنگ کمد دیواری اتاق‌خواب و پذیرایی هم با توجه به تم رنگی خانه شما صورت می‌گیرد و بهتر است هارمونی و تناسب را در نظر داشته باشید.

علاوه بر آن طرح کمد دیواری هم می‌تواند در زیبایی بیشتر آن نقش داشته باشد. در ضمن در کنار تمامی این فاکتورها، درب کمد دیواری در انواع لولاییو ریلی ساخته می‌شود که اگر خانه و اتاق‌خواب کوچکی دارید و یا می‌خواهید فضای زیادی در جلوی درب کمد اشغال نشود، می‌توانید از درب ریلی استفاده کنید که فضای جلوی کمد گرفته نشود و به‌ آسانی باز و بسته شود.

کمد دیواری اتاق‌خواب

اتاق‌خواب‌ها جایگاهی برای استراحت و خواب و رهایی از تنش‌ها هستند و چیزی که این آرامش را برای شما فراهم می‌کند، منظم بودن و خلوت بودن آن است و کمد دیواری اتاق‌خواب این هدف را دنبال می‌کند.

کمد دیواری اتاق‌خواب در سه نوع کمد رختخوابی و کمد لباسی و closet ساخته می‌شود که با توجه به سلیقه و فضایی که در اختیاردارید باید نمونه بهتر را انتخاب کنید.

البته اگر فضای کافی برای تعبیه کمد دیواری در اتاق‌خواب ندارید، می‌توانید از تختخواب‌هایی در اتاق خود استفاده کنید که فضای زیر تخت دارای کمد و کشو بوده و ظرفیت جا دادن وسایل شما را داشته باشد.

کمد دیواری پذیرایی

در قسمت پذیرایی و نشیمن خانه‌ها، علاوه بر مبلمان و تلویزیون و فرش و پرده، می‌توانید کمد دیواری پذیرایی هم داشته باشید که در این صورت یا کمد به‌ صورت توکار داخل دیوار خواهد بود یا با ابعاد انتخابی شما قسمتی از آن را فرا خواهد گرفت.

حتی می‌توانید کمد دیواری پذیرایی را از نوعی خریداری کنید که نیاز به هزینه مجدد برای میز تلویزیون نباشد و در ساختار کمد دیواری جایی هم برای استقرار تلویزیون تعبیه شود و ظاهر جذاب‌تر و دل‌نشین‌تری به فضا بدهد.

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری مدرن به نحوی ساخته می‌شود که با دکوراسیون منازل مدرن مطابقت داشته باشد و در عین زیبایی، ساده باشد؛ زیرا سادگی ویژگی اصلی سبک مدرن است. جنس این نوع کمد دیواری معمولاً از ام دی اف است. در برخی از نمونه‌های کمد دیواری مدرن، طرح‌ها با نمونه‌های کمد دیواری کمجا ترکیب‌ شده و کمد دیواری هدفمندتری را به وجود آورده‌اند که این نمونه‌ها گزینه‌های بسیار مناسبی برای خانه‌های نقلی و کوچک است.

در واقع در این نمونه کمد دیواری‌ها، تخت خواب را به‌صورت تاشو در کمد دیواری قرار می‌دهند تا هنگام خواب آن را بازکرده و استفاده کنند و در طول روز جمع نموده و برای مطالعه یا بازی کودکان از آن استفاده کنند. البته قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های معمولی دارند.

مدل کمد دیواری

تعیین و انتخاب مدل کمد دیواری کاملاً سلیقه‌ای بوده و به‌دلخواه شما و اعضای خانواده خواهد بود. با توجه به نیاز و سلیقه مشتری، تنوع مدل کمد دیواری در بازار بسیار زیاد است و طراحان و تولیدکنندگان برای پاسخگویی به نیاز مشتری، این محصول را با تنوع بالایی تولید کرده‌اند.

مدل کمد دیواری علاوه بر سلیقه به بودجه و فضای در دسترس شما هم‌بستگی دارد و همین‌طور تم غالب دکوراسیون منزل شما در این مدل تأثیرگذار است. به‌طور مثال اگر خانه‌ای اشرافی و کلاسیک داشته باشید، کمد دیواری مدرن در منزل شما هماهنگی لازم را ندارد و نمی‌تواند خواست شمارا برآورده کنید.

یا در خانه‌های مدرن استفاده از کمد دیواری کلاسیک که از چوب‌های سنگین با منبت‌کاری ساخته‌شده باشد گزینه مناسبی نبوده و این عدم تناسب در ذوق مخاطب می‌زند.

از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور (offdecor.com) برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان، کمد دیواری جدید و مدرن مورد نظر خود را به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت کارخانه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =