کد خبر : 203406
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
-

خطای کمتر و دفاع بهتر، عامل برد والیبال ایران مقابل کره

خطای کمتر و دفاع بهتر، عامل برد والیبال ایران مقابل کره

به گزارش قائم آنلاین، تیم ملی والیبال ایران امروز (شنبه) ۲۱ دی ماه ۱۳۹۸، در یک بازی سخت با نتیجه ۳ بر ۲ (۲۵-۲۲، ۲۱-۲۵، ۱۸-۲۵، ۲۵-۲۲ و ۱۳-۱۵) کره‌جنوبی را در دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک قاره آسیا شکست داد و به فینال رسید، طبق آمار اعلام شده تیم ملی ایران در دفاع روی

به گزارش قائم آنلاین، تیم ملی والیبال ایران امروز (شنبه) ۲۱ دی ماه ۱۳۹۸، در یک بازی سخت با نتیجه ۳ بر ۲ (۲۵-۲۲، ۲۱-۲۵، ۱۸-۲۵، ۲۵-۲۲ و ۱۳-۱۵) کره‌جنوبی را در دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک قاره آسیا شکست داد و به فینال رسید، طبق آمار اعلام شده تیم ملی ایران در دفاع روی تور عملکرد بهتری نسبت به حریف داشت و خطاهای کم‌تری را در طول مسابقه نسبت به حریف مرتکب شده است.

به این ترتیب تیم ملی ایران ۵۱ امتیاز از آبشار، ۱۷ امتیاز از دفاع روی تور و ۶ امتیاز سرویس را به دست آورد. ۳۵ امتیاز ایران نیز با خطاها و اشتباهات بازیکنان کره کسب شد.

در سوی دیگر نیز تیم ملی کره ۶۵ امتیاز از آبشار، ۷ امتیاز از دفاع روی تور و ۶ امتیاز سرویس به دست آورد. ۲۴ امتیاز این تیم نیز با خطاها و اشتباهات بازیکنان ایران به دست آمد.

طبق آمار اعلام شده، “کوآنگ‌این جئون” با کسب ۲۵ و “چول‌وو پارک” با کسب ۲۲ امتیاز برای کره‌جنوبی، امتیاز آورترین بازیکنان این دیدار حساس شدند.

برای تیم ملی ایران نیز علی شفیعی و سید محمد موسوی به ترتیب ۱۷ و ۱۶ امتیاز کسب کردند.

تیم ملی ایران برای برگزاری دیدار فینال و راهیابی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، فردا (یک‌شنبه) ۲۲ دی ماه باید ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف برنده بازی تیم‌های قطر و چین میزبان برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + هفت =