کد خبر : 203396
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
-

تازه‌ترین قیمت میوه در میادین عرضه مازندران

تازه‌ترین قیمت میوه در میادین عرضه مازندران

به گزارش قائم آنلاین، امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت بازار میوه اظهار کرد: بازار میوه، آرام است و کمبودی در تامین نیاز بازار نداریم. وی افزود: نوسانات قیمتی روزهای اخیر بیشتر متوجه میوه‌هایی نظیر پیاز، گوجه و موز بوده که هر کدام بسته به دلایلی نظیر شرایط آب‌وهوایی، افزایش نرخ دلار،

به گزارش قائم آنلاین، امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت بازار میوه اظهار کرد: بازار میوه، آرام است و کمبودی در تامین نیاز بازار نداریم.

وی افزود: نوسانات قیمتی روزهای اخیر بیشتر متوجه میوه‌هایی نظیر پیاز، گوجه و موز بوده که هر کدام بسته به دلایلی نظیر شرایط آب‌وهوایی، افزایش نرخ دلار، پایان فصل برداشت و مسائلی این‌گونه تغییرات افزایشی و کاهشی در بازار داشتند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر، قیمت هر کیلو گوجه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار ساری با طی روند نزولی نسبت به هفته‌های گذشته به کیلویی ۵ الی ۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

فخرآوران گفت: پیاز زرد هم با افزایش ۵۰۰ تومانی در هر کیلو با نرخ ۵ الی ۵ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار، عرضه و با احتساب سود ۲۰ تا ۳۰ درصدی در بازار به دست مشتریان می‌رسد.

وی متذکر شد: نوسانات قیمتی دلار بر روی میوه وارداتی موز کمی تاثیر گذاشته است و قیمت این قلم در میادین میوه به ازای هر کیلو، ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در ادامه به اعلام نرخ عرضه سایر میوه‌ها در میادین عرضه اشاره کرد و افزود: طی روز جاری، هر کیلو سیب سفید و قرمز با نرخ ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، لیمو شیرین با نرخ ۵ هزار تومان، سیب زمینی با نرخ ۳ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و خیار با نرخ ۳ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، خرید و فروش شد.

وی در خصوص قیمت انواع مرکبات نیز طی روز جاری در میادین میوه استان گفت: در بازار امروز هرکیلو پیج با نرخ ۶ هزار تومان، نارنگی ۴ هزار تومان، پرتقال تامسون دو هزار و ۵۰۰ تومان و پرتقال خونی با نرخ ۳ هزار تومان فروخته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + هفده =