کد خبر : 203392
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
-

برق‌رسانی به منطقه حفاظت شده میانکاله با انرژی خورشیدی

برق‌رسانی به منطقه حفاظت شده میانکاله با انرژی خورشیدی

به گزارش قائم آنلاین، رضا غفاری در گفت و گویی از برق‌رسانی به منطقه حفاظت شده میانکاله با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال با انرژی خورشیدی خبر داد. وی تصریح کرد: فاصله اولین آبادی با آخرین آبادی در این منطقه ۳۵ کیلومتر است و محدودیت های زیست محیطی سبب شده تاکنون برای حفاظت

به گزارش قائم آنلاین، رضا غفاری در گفت و گویی از برق‌رسانی به منطقه حفاظت شده میانکاله با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال با انرژی خورشیدی خبر داد.

وی تصریح کرد: فاصله اولین آبادی با آخرین آبادی در این منطقه ۳۵ کیلومتر است و محدودیت های زیست محیطی سبب شده تاکنون برای حفاظت از منطقه شبکه برق احداث نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطر نشان کرد: هزینه برقراری انشعاب برای هر خانوار در این منطقه ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان خواهد بود و هزینه های تعمیرات و نگهداری هم بسیار دشوار است.

این مسئول تصریح کرد: این منطقه در حقیقت یک دهستان است و اکثریت آنها در طول سال بطور مدام در منطقه زندگی می‌کنند.

غفاری در بخش دیگری از بهره برداری خروجی های پست ساری ۶ با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال در سال ۹۸ خبر داد.

وی گفت: هدف از احداث خروجی های پست ساری ۶ ، کاهش بار مناطق متمرکز جنوب و مرکز شهرستان ساری ، رفع ضعف ولتاژ انتهای فیدرهای سمت لاکدشت ، آبندانسر و …. تعدیل بار ترانسهای پر بار پستهای فوق توزیع ساری ۳ و ساری ۵ ، پاسخ به نیاز تامین و رشد بار مناطق پیوندی ، صبا، ۱۵ خرداد ، سلمان فارسی و بلوار امام رضا (ع) و کشاورز ساری است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: برای بهره برداری از این پروژه بیش از ۶ کیلومتر شبکه هوایی و ۳ کیلومتر شبکه زمینی احداث شده است.

به گفته غفاری این پروژه ۱۳ فیدر مجزا دارد که برق قسمت اصلی و مرکزی و پر جمعیت مرکز استان مازندران را تامین می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =