کد خبر : 203466
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
-

برف‌روبی مناطق کوهستانی محور سوادکوه

برف‌روبی مناطق کوهستانی محور سوادکوه

به گزارش قائم آنلاین، کوروش روشن در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر، بیش از ۳۴کیلومتر از راه‌های سوادکوه برف‌روبی شد. وی افزود: طی ۱۲ ساعت گذشته با تلاش راهداران در محور سوادکوه، ۳۴ کیلومتر ازمحور حد فاصل  گدوک تا سرخ آباد در۱۷مرحله و با ۱۷۰ تن نمک برف‌روبی شد. رئیس اداره راهداری

به گزارش قائم آنلاین، کوروش روشن در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر، بیش از ۳۴کیلومتر از راه‌های سوادکوه برف‌روبی شد.

وی افزود: طی ۱۲ ساعت گذشته با تلاش راهداران در محور سوادکوه، ۳۴ کیلومتر ازمحور حد فاصل  گدوک تا سرخ آباد در۱۷مرحله و با ۱۷۰ تن نمک برف‌روبی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف و کولاک، محورهای برف‌گیر استان با تلاش راهداران همیشه بیدار برف‌روبی و بازگشایی شد و تردد در کلیه راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و گردنه‌های برف‌گیر محورهای شریانی سوادکوه برقرار است.

روشن در پایان به آمادگی تیم‌های راهداری اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر۶ اکيپ راهداری در قالب ۲۵ماشين آلات و ۳۵ راهدار در محورهای مواصلاتی شهرستان سوادکوه در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =