کد خبر : 203292
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۸:۱۰
-

اصلاح‌طلبان به جای آیه یأس خواندن از مردم عذرخواهی کنند

اصلاح‌طلبان به جای آیه یأس خواندن از مردم عذرخواهی کنند

به گزارش قائم آنلاین، جلال میرزایی به روزنامه اعتماد گفت: ما به عنوان فعال سياسي و كنشگران سياسي كه به تشكل‌هاي رسمي يا غيررسمي سياسي وابستگي‌هاي مشخصي داريم، نبايد از مسئله كاهش مشاركت صحبتي به ميان آوريم. امروز زمان بيان اين مطالب نيست. امروز همه بايد خود و برنامه‌هاي‌مان را به‌روز كنيم تا بتوانيم به

به گزارش قائم آنلاین، جلال میرزایی به روزنامه اعتماد گفت: ما به عنوان فعال سياسي و كنشگران سياسي كه به تشكل‌هاي رسمي يا غيررسمي سياسي وابستگي‌هاي مشخصي داريم، نبايد از مسئله كاهش مشاركت صحبتي به ميان آوريم. امروز زمان بيان اين مطالب نيست. امروز همه بايد خود و برنامه‌هاي‌مان را به‌روز كنيم تا بتوانيم به مطالبات جامعه پاسخ بگوييم. اينكه مرتباً در قالب يك جريان سياسي از بي‌تفاوتي و دلسردي عموم جامعه براي شركت در يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي سخن به ميان آوريم، رفتاري عاقلانه محسوب نمي‌شود.

این نماینده اصلاح‌طلب افزود: اينكه بنده به عنوان يك نماينده مجلس شوراي اسلامي كه وابستگي‌هاي جرياني مشخصي نيز دارم، مدام از كاهش مشاركت در انتخابات يازدهمين دوره مجلس صحبت كنم، به نظر مي‌رسد چندان پسنديده نباشد؛ ضمن اينكه اين رويه در جهان نيز نمونه‌اي ندارد. شما به كشورهاي آمريكايي و اروپايي نگاه كنيد. بارها و بارها پيش آمده فلان حزب در اين كشورها به‌رغم آنكه از اقبال مناسبي برخوردار نبوده‌اند اما دست‌كم براي حفظ ظاهر تلاش‌هاي بسياري انجام مي‌دهند. آنان مدام از دلسردي مردم نمي‌گويند، بلكه از تلاش‌هايي كه براي شركت در انتخابات به‌عمل آورده‌اند، سخن گفته و مي‌كوشند در دوره بعدي بيشتر در جهت جلب‌نظر مردم گام بردارند، اما امروز شما در ايران چنين چيزي نمي‌بينيد. خود ما به‌عنوان اصلاح‌طلبان جرياني از هم گسيخته را شاهديم كه مدام آيه يأس مي‌خوانند. با اين شيوه و رويكرد نمي‌توان در انتخابات وارد شد.
وی همچنین گفته است: بايد در افرادي كه ماموريت‌هاي مختلفي را به آنان محول كرده‌ايم، تجديدنظر كنيم. همچنين بايد واقعيت‌ها را مدنظر قرار داده و در نسبت‌مان به عنوان نيروهاي جريان اصلاحات با دولت بازنگري انجام دهيم. اگر اشتباهاتي داشته‌ايم، از مردم عذرخواهي كنيم. از مردم بابت بي‌برنامگي كه به‌طور كلي در جريان اصلاحات دچار آن بوديم، عذرخواهي كنيم. هر چند در برخي موارد نيز برنامه‌هاي مشخصي داشتيم ولي اولويت‌بندي صحيحي صورت نگرفته بود. يكي ديگر از مشكلات اصلاح‌طلبان اين بود كه نسبت خود با دولت را نفهميديم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =