کد خبر : 203400
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
-

ارسال ۶۲۴ اثر به هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران

ارسال ۶۲۴ اثر به هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سینا قربانی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات مازندران به پایان رسیده است و تمدید نخواهد شد. وی افزود: ۶۲۴ اثر در بخش‌های اعلام شده اصلی و ویژه هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران به دبیرخانه ارسال شد که برای انتخاب برترین‌ها به پای میز داوری خواهند رفت.

به گزارش قائم آنلاین، سینا قربانی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات مازندران به پایان رسیده است و تمدید نخواهد شد.

وی افزود: ۶۲۴ اثر در بخش‌های اعلام شده اصلی و ویژه هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران به دبیرخانه ارسال شد که برای انتخاب برترین‌ها به پای میز داوری خواهند رفت.

دبیر جشنواره مطبوعات مازندران در خصوص کاهش تعداد آثار ارسالی نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۷۰۰ اثر در حالی به دبیرخانه ارسال شده بود که هر متقاضی می‌توانست ۷ اثر ارسال کند، اما در این جشنواره تعداد آثار مجاز برای شرکت در جشنواره به ۵ اثر تقلیل پیدا کرد.

قربانی بیان کرد: با توجه به این موضوع، تعداد آثار ارسالی مطلوب و رضایت بخش بوده و بر اساس بررسی‌ها باید بگوییم تعداد شرکت‌کنندگان در جشنواره امسال به لحاظ فراوانی از سال گذشته بیشتر بوده است و شاهد مشارکت بیشتری از سوی اصحاب رسانه در جشنواره امسال بودیم.

وی متذکر شد: با توجه به شهادت سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی مراسم اختتامیه جشنواره به بعد از چهلم این شهید موکول شده است و زمان دقیق آن متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

دبیر جشنواره مطبوعات مازندران عنوان کرد: البته مکان مراسم اختتامیه از سالن اریکه آمل به سالن شهید سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تغییر پیدا کرد و مراسم اختتامیه به میزبانی مرکز استان برگزار خواهد شد.

قربانی گفت: استقبال اصحاب رسانه از بخش “سردار سلیمانی امتداد خط مقاومت” که در پی شهادت این سردار جبهه مقاومت به جشنواره امسال اضافه شد، مطلوب و رضایت‌بخش بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 5 =