کد خبر : 203237
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
-

پایگاه‌های آمریکا در منطقه دیگر در امان نیستند

پایگاه‌های آمریکا در منطقه دیگر در امان نیستند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، اظهار کرد: سادگی و اخلاص سپهبد سلیمانی باعث شد که سردار محبوب دل‌ها شود. وی بیان کرد: ویژگی خاص و برجسته آن شهید این است که فقط رضای پروردگار

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، اظهار کرد: سادگی و اخلاص سپهبد سلیمانی باعث شد که سردار محبوب دل‌ها شود.

وی بیان کرد: ویژگی خاص و برجسته آن شهید این است که فقط رضای پروردگار عالم را درنظر می‌گرفت و مطیع محض امامت و ولایت بود.

امام جمعه میاندورود خاطرنشان کرد: امروز همه به این مسئله رسیدند که این اقتداری که جمهوری اسلامی در دنیا دارد به برکت ولایت مطلقه فقیه است.

محمدنسب با بیان اینکه همه دنیا فهمیدند که این کار امریکا نشان از ضعف آنها دارد که بخواهند بر شکست‌های خود در منطقه سرپوش بگذارند، تصریح کرد: دشمن فکر می‌کرد با شهادت رساندن شهید سلیمانی می‌تواند جلوی نفوذ انقلاب را بگیرد اما فکرش را نمی‌کرد که هزاران سلیمانی نمایان شود.

وی تاکید کرد: بعد از جنایت آمریکا هر کسی به لبخندهای دروغین دیپلمات‌های آمریکایی اعتماد کند و دست دوستی آنها را بفشارد از نظر ملت ایران او نیز در شهادت حاج قاسم سلیمانی شریک است و مهر وطن فروشی و خیانت‌کاری بر پیشانی او کوبیده خواهد شد.

خطیب جمعه میاندورود با اشاره به سیلی سپاه به آمریکا، افزود: امروز پایگاه‌های آمریکا دیگر در امان نیست و بدون سر و صدا دارند منطقه را ترک می‌کنند و خواسته محور مقاومت ترک کامل منطقه توسط آمریکا و نابودی اسرائیل است.

محمدنسب گفت: دوران جولان دادن آمریکا در منطقه تمام شده و کسی غیر از کشورهای منطقه نمی‌توانند امنیت منطقه را تامین کنند.

وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی، بیان کرد: تشکیل مجلس انقلابی می‌تواند مشکل کشور را حل کند چون مشکلات کشور با وجود قانون حل می‌شود.

امام جمعه میاندورود به ۲۶ دی ماه سال‌روز فرار شاه اشاره کرد و گفت: با فرار شاه ریشه سلطنت طلبان از ایران کنده شد و مردم طعم آزادی را چشیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =