کد خبر : 203224
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
-

پایگاه‌های آمریکا در عراق همچنان از داعش حمایت می‌کنند

پایگاه‌های آمریکا در عراق همچنان از داعش حمایت می‌کنند

به گزارش قائم آنلاین، سردار حمید رستمیان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تحت عنوان «تجمع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها» که در مسجد جامع شهر سورک با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همزمانش، اظهار کرد: خداوند باب شهادت را برروی بندگان خاص خود باز می‌کند. وی

به گزارش قائم آنلاین، سردار حمید رستمیان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تحت عنوان «تجمع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها» که در مسجد جامع شهر سورک با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همزمانش، اظهار کرد: خداوند باب شهادت را برروی بندگان خاص خود باز می‌کند.

وی بیان کرد: مردم با حضور خود مقابل استکبار ایستادند و همچنین کشوری هستیم مقتدر که دنیا روی آن حساب باز می‌کند که این قدرت و عزت را مردم ما از اهل بیت دارند.

فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، خاطرنشان کرد: صف آرایی جبهه انقلاب اسلامی با استکبار جهانی از ابتدای انقلاب نمایان شده و در زمان مختلف با دشمن مواجه شدیم و در مراحل مختلف با آنها جنگیدیم.

رستمیان با اشاره به نابودی داعش در عراق و تامین امنیت زائران اربعین، تصریح کرد: داعش همچنان به صورت پراکنده وجود دارد و دلیل آن هم حمایت پایگاه‌های آمریکا در عراق از این گروه است.

وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی داعش را ساخت تا چهره دین را خدشه دار کند، افزود: این گروه، صهیونیست‌هایی با پرچم اسلام و داعش هستند.

این فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه قدرتی در منطقه ایجاد شد که فلسطین با قدرت خود مقابل اسرائیل می‌ایستد و این قدرت را سردار سلیمانی‌ها ایجاد کردند، گفت: علاوه بر ویژگی‌ها فردی، سردار سلیمانی از نظر نظامی دارای ویژگی‌های خاصی بود که از جمله آن ساماندهی و مدیریت نیروهای مختلف از کشورهای مختلف در جبهه مقاومت بود.

رستمیان با اشاره به اینکه دفاع از حقوق مردم برای ما اصل است، خاطرنشان کرد: برای نظامیان دنیا کشتار اصل و پیروزی است اما ما رعایت و دفاع از حقوق مردم را اصل می‌دانیم.

حجت الاسلام رضا محمدنسب امام جمعه میاندورود نیز در این مراسم با بیان اینکه سردار سلیمانی مطیع محض ولایت بود، اظهار کرد: دشمن سعی کرد بین دو ملت ایران و عراق تفرقه ایجاد کند اما اتحاد این دو ملت با شهادت این دو سردار شهید بیشتر شد و نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − چهار =