کد خبر : 203222
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
-

سیلی زدن به آمریکا ادامه دارد

سیلی زدن به آمریکا ادامه دارد

به گزارش قائم آنلاین، حسین ظفری در اجتماع بزرگ مردم فریدونکنار که به‌ مناسبت شهادت سردار سلیمانی‌ در مصلی نمازجمعه برگزار شد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر خود توانست انقلاب کند و چهل سال با همین اتکا مسیر را ادامه داد. وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی درحال الگو شدن در

به گزارش قائم آنلاین، حسین ظفری در اجتماع بزرگ مردم فریدونکنار که به‌ مناسبت شهادت سردار سلیمانی‌ در مصلی نمازجمعه برگزار شد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر خود توانست انقلاب کند و چهل سال با همین اتکا مسیر را ادامه داد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی درحال الگو شدن در دنیا است خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به یک گفتمان و مدل تبدیل شده و باتوجه به اینکه درحال پیاده کردن الگوی انقلاب بود، آمریکا از او عصبانی شده و او را ترور کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه کشورهای منطقه درحال بیداری هستند تصریح کرد: به برکت خون شهید سلیمانی پارلمان عراق که به یک پارلمان رشوه‌گیر معروف بوده بیدار شد و طرح اخراج آمریکایی را به تصویب رساند.

رئیس مرکز رسانه و جنگ نرم دانشگاه امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه هیمنه آمریکا شکسته شد گفت: جمهوری اسلامی از سال ۵۷ یقه استکبار را گرفته و در چند سال گذشته این موضوع به اوج خود رسیده است.

ظفری افزود: توانمندی ایران به نقطه‌ای رسیده است که پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی توسط نیروها و ابزارهای دفاعی داخلی سقوط می‌کند و همچنین درحالی که پس از جنگ جهانی دوم حمله به پایگاه‌های آمریکا سابقه نداشته اما امروز این امر توسط جمهوری اسلامی انجام می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: موشک‌های ایران به پایگاه‌هایی اصابت کرده که به نوعی چشم و گوش آمریکا و اسرائیل بوده است.

وی تفکر سردار سلیمانی را برخاسته از تفکر امام خمینی(ره) دانست و اظهار کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، سلیمانی‌های زیادی تکثیر شدند و جوانان در این مسیر قدم گذاشته‌اند.

رئیس مرکز رسانه و جنگ نرم دانشگاه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: در پیچ تاریخی که قرار داریم آینده برای ما بوده و این سنت الهی است.

ظفری با اشاره به اینکه توجه سردار سلیمانی به ظرفیت داخل بود و با چراغ بیگانه حرکت نمی‌کرد یادآور شد: حاج قاسم تفکر نظامی و دفاعی کشورها را مردمی کرده بود و این نشان دهنده درس‌آموختگی از مکتب امام راحل است و دشمنان هم از این تفکر هراسان هستند.

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه سردار سلیمانی قدرت نظامی و دیپلماسی را با هم داشت تصریح کرد: درحالی که برخی افراد سردار سلیمانی را یک فرد میانه رو معرفی می‌کنند اما باید بدانند که حاج قاسم نماد یک انقلابی کامل بود.

وی افزود: درحالی که تحریم‌های زیادی به کشور ما تحمیل شد اما هیچ اثری در کشور نداشت و اندیشکده‌ها اذعان می‌کنند که تا چند ماه آینده رشد اقتصادی ایران شروع می‌شود.

رئیس مرکز رسانه و جنگ نرم دانشگاه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: یقین داریم که سیلی زدن‌ها به کشور آمریکا ادامه پیدا می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =