کد خبر : 203230
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
-

تنفر از ترامپ در جهان فراگیر شده است

تنفر از ترامپ در جهان فراگیر شده است

به گزارش قائم آنلاین، حجت الااسلام محمداسماعیل قلی‌پور در مراسم گرامیداشت یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در امامزاده ابوطالب شهر زیراب اظهار کرد: تقارن شهادت سردار سلیمانی با ایام شهادت حضرت زهرا گویای این مسئله است که شهید والامقام یک انسان کم نظیری بوده است.  وی افزود:هرچه پیش می رویم  با زوایای شخصیت

به گزارش قائم آنلاین، حجت الااسلام محمداسماعیل قلی‌پور در مراسم گرامیداشت یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در امامزاده ابوطالب شهر زیراب اظهار کرد: تقارن شهادت سردار سلیمانی با ایام شهادت حضرت زهرا گویای این مسئله است که شهید والامقام یک انسان کم نظیری بوده است.

 وی افزود:هرچه پیش می رویم  با زوایای شخصیت های پنهان شده حاج قاسم بیشتر آشنا می شویم چه شخصیت عجیبی داشته و انسان وارسته ای بود که در مسیر کمال و تعالی رشد کرد.
 امام جمعه بابلسر خاطرنشان کرد: تنفر از ترامپ فراگیر شده است و فقط مختص ایران نیست حتی آن بازیگر که بیش از ۵۰ میلیون فالور دارد از حاج قاسم سلیمانی سخن می‌گوید، مردم کاظمین، نجف، کربلا، آن سوی مرزها در یمن، بحرین و حتی در نیویورک، تنفر خود را از ترامپ و اعمالش بیان کردند.
این مسئول با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم که هنوز وجود دارد تصریح کرد:مردم با وجود تمام مشکلاتی که دارند در مراسم‌های سپهبد شهید حضور یافتند، مردم مشهد، قم، تهران و دیگر شهرهای کشور با تمام وجود در مراسم حاج قاسم شرکت کردند، از زمان پیدایش شهر کرمان تا روز تشییع چنین جمعیتی را به خود ندیده است، در تهران شاهد حضور جمعیت عظیمی بوده‌ا‌یم که بعد از ارتحال امام (ره) چنین جمعیت باشکوهی در هیچ مراسمی شرکت نکردند.
قلی‌پور افزود: امروز باید از خود بپرسیم که حاج قاسم سلیمانی دارای چه شخصیتی بوده که تمام اقشار جامعه با حجاب، بی‌حجاب، باشرافت، بی‌شرافت و تمام افراد یک جامعه در مراسمات شهید شرکت کردند؟ حاج قاسم شخصیتی داشت که همه‌ی دل‌ها را متوجه خود کرد.
وی با اشاره به تقارن شهادت سردار با شهادت حضرت زهرا سلام الله علیه گفت: حاج قاسم تمام عمرش مسیری را طی کرد که خط و مش زندگیش فاطمی بود، سیره شهید سیره زهرایی بود و مهم‌ترین نکته در زندگی حاج قاسم معاد باوری و اعتقاد به روز قیامت این شهید بوده است.
امام جمعه بابلسر با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات  تصریح کرد:چه وعده‌های دروغی که در ایام داده می‌شود، کلک می‌زنند وعده مدیرکلی، استانداری و… می‌دهند انسان کوردل تمام دنیایش در همین چند روز دنیا خلاصه می‌شود، حلال و حرام برایش مهم نیست، سردار سلیمانی برای دنیا ازرشی قائل نبود، شهید همه عمر خدا محور و شاگرد مکتب فاطمه زهرا(س) بود، حاج قاسم سلیمانی تابع، مدافع و سرباز ولایت بود.
این مسئول ولایت‌مداری، فرمانبرداری از ولایت و فدای رهبری شدن را ۳ شاخص سرباز یک ولایت  برشمرد و اظهار کرد:سرباز ولایت در همه حال حق تقدم را به ولایت می‌دهد و باور دارد رهبر صلاح را بهتر می‌داند، درعمل نیز در همه حال  فرمانبردار است، حیات خود را فدای رهبر می‌کند، اما متاسفانه در طول تاریخ شاهد بوده‌ایم عده‌ای به جای فرمانبرداری از ولایت تفکر خود را بر ولایت تحمیل کردند همانند اینکه آقا فرموند بر مذاکره خوشبین نیستند ولی باز عده‌ای مذاکره را بر آقا تحمیل کردند.
قلی‌پور با بیان اینکه حاج قاسم هم می‌توانست همانند بعضی از آقایان فرزندانش را به خارج از کشور بفرستد، افزود: سپهبد شهید مرد خدایی بود و هیچ گاه فرزندانش را همانند بعضی از آقازاده‌ها راهی اروپا نکرد، ساده زیستی را الگو قرار داد.
وی با تاکید براینکه به برکت خون حاج قاسم وحدتی بین مردم ایجاد شده است که بی‌نظیر است، گفت:امیدواریم رهبر معظم انقلاب دیگر هزینه‌ای ندهد و چنین ناراحت نشود، حضور جمعیت باشکوه در مراسم تشییع حاج قاسم این پیام را به جهانیان داد که راه مردم ما راه شهدای مقاومت است.
امام جمعه بابلسر با تاکید بر اینکه در زمان انتخابات مراقب باشید به افراد غرب‌گرا رای ندهید، تصریح کرد: ما می‌توانیم روی پای خود باایستیم در جایی که گوش به فرمان ولی امر هستند موشک‌های پیشرفته با برد ۲ هزار کیلومتر می سازند و در سوی دیگر که گوش به فرمان نیستند توان تولید یک ماشین با کیفیت را ندارند، با ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و فرمانبرداری از ولایت می‌توانیم حق خود را بگیریم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + سیزده =