کد خبر : 203245
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
-

ایرانی: تهران سرمستی قدرت‌های بزرگ را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

ایرانی: تهران سرمستی قدرت‌های بزرگ را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

به گزارش قائم آنلاین، محمد ایرانی در این دیدار با توجه به شرایط امنیتی منطقه پس از ترور نابخردانه شهید قاسم سلیمانی توسط ارتش متجاوز آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره برای توسعه مناسبات خود با کشورهای همسایه و مسلمان اهمیت خاصی قائل است. سفیر کشورمان تاکید کرد: پاسخ قاطع و دندان شکن نیروهای مسلح

به گزارش قائم آنلاین، محمد ایرانی در این دیدار با توجه به شرایط امنیتی منطقه پس از ترور نابخردانه شهید قاسم سلیمانی توسط ارتش متجاوز آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره برای توسعه مناسبات خود با کشورهای همسایه و مسلمان اهمیت خاصی قائل است.

سفیر کشورمان تاکید کرد: پاسخ قاطع و دندان شکن نیروهای مسلح ایران به نابخردی و اقدام تروریستی آمریکا در ترور شهید سلیمانی نشان داد که ایران سرمستی قدرتهای بزرگ را بی پاسخ نمی گذارد.

وی افزود: ایران خواهان ثبات و امنیت منطقه است و درصدد تنش آفرینی و جنگ افروزی نیست ولی در دفاع از امنیت ملی خود هیچ تجاوزی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

خالد الجار الله قائم مقام وزیر خارجه کویت در این دیدار ضمن تاکید بر روابط حسن همجواری و سابقه دیرینه پیوندهای دو کشور از تلاش ایران برای حفظ آرامش و خویشتن داری استقبال کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو − دو =