کد خبر : 203020
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۸:۵۵
-

«فتح الفتوح خون سردار سلیمانی»

«فتح الفتوح خون سردار سلیمانی»

به گزارش قائم آنلاین، سعید محمدی، کارشناس سیاسی و بین الملل در یادداشتی با عنوان «فتح الفتوح خون سردار سلیمانی» نوشت: صدور دستور ترور سردار سلیمانی، قهرمان مبارزه با تروریسم در منطقه خاورمیانه و جهان، از سوی دونالد ترامپ حدیث تلخ تاریخ معاصر ما است. کار دنیا به جایی رسیده که آمریکا مدعی دموکراسی و

به گزارش قائم آنلاین، سعید محمدی، کارشناس سیاسی و بین الملل در یادداشتی با عنوان «فتح الفتوح خون سردار سلیمانی» نوشت:
صدور دستور ترور سردار سلیمانی، قهرمان مبارزه با تروریسم در منطقه خاورمیانه و جهان، از سوی دونالد ترامپ حدیث تلخ تاریخ معاصر ما است. کار دنیا به جایی رسیده که آمریکا مدعی دموکراسی و حقوق بشر، پوستین تزویر از تن بدور کرده و تمام قد چهره کریه خود را به عنوان پدر تروریستم جهانی به شکل عیان به جامعه بین المللی نشان می دهد.

این پوست اندازی در سایه کاسب کاری به نام ترامپ به وقوع پیوست که بسیاری از شیرین عقلان و سیاسان صهیونیست دوره اش کرده اند. تاجری که فاقد بلوغ سیاسی – نظامی است و در عین حال زمام فرماندهی کل قوا و کاخ سفید آمریکا را در اختیار دارد. کاسب کاری که با اغواگری و فریب نتانیاهو و سران ریاض بدون هیچ دلیل موجه و منطقی از برجام خارج شد، برجامی که با پشتوانه بیش از ۱۲ سال مذاکره، متضمن صلح و ثبات و گفت‌وگو بود. متعاقبا با برقراری تروریسم یکجانبه اقتصادی علیه ایران، توافق بین المللی مورد تایید شورای امنیت سازمان ملل، با خطر فروپاشی مواجه شد.
دونالد ترامپ در آخرین خطای استراتژیک؛ دستور ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی را صادر و ننگ ابدی این جنایت را در پرونده خود ثبت نمود. سردار قاسم سلیمانی که نام او به عنوان مبارز خستگی ناپذیر و قهرمان ایستادگی در مقابل تروریست هایی چون القاعده، داعش و جبهه النصره، در جهان مشهور است به دعوت رسمی مقامات دولتی به عراق سفر نموده بود که مورد حمله ناجوانمردانه تروریستی قرار گرفت. او به همراه میزبانان عراقی در این حمله به درجه رفیع شهادت نائل گردید و ملت بزرگ عراق، ایران و منطقه را در غم شهادتش مبهوت و متاثر نمود.
مضحک آن که ترامپ و همکارانش با وقاهت تمام علت صدور چنین دستور و جنایت تروریستی را «برقراری صلح » عنوان نموده اند. آیا چنانچه کودکی در کاخ سفید در همین مقام نشسته بود، چنین تصمیم تروریستی خطرناکی را برای (میهمان کشی) از طریق ترور و با نقض حاکمیت کشور ثالث اتخاذ می نمود؟ تصمیمی که می تواند منجر به شعله ور شدن جنگ بی پایانی در منطقه گردد و جهان را غرق در آتش و خون نماید.
البته خون سردار سلیمانی و دیگر همراهان شهیدش منجر به فتح الفتوحی بزرگ و گسترده برای جبهه حق و شکست و فضاحتی بزرگ همراه با ننگی ابدی برای جبهه باطل و صهیونیست ها شد. امری که از همان بدو انتشار اخبار شهادت «میهمان» هویدا شد. مراسم میلیونی بدرقه شهدا در شهرهای مختلف کشور عراق و سپس ایران از سوی دو ملت، گواه صادق این حقیقت می باشد.
این باور دور از حقیقت نیست که پس از اقدام جنایت کارانه ترامپ و اطرافیان او تاریخ و شرایط منطقه به دوران قبل و بعد از شهادت این سردار قهرمان ایرانی که پرچم دار مبارزه با تروریسم بود تقسیم گردید. از این پس به برکت خون این شهدا و اقدام تروریستی دونالد ترامپ، دوران و هژمونی آمریکا در منطقه خاورمیانه به افول کامل خود نزدیک می‌شود. مردمان خاورمیانه از این پس اجازه نخواهند داد آمریکا در راستای منافع خود با خلق گروه های تروریستی چون داعش و حمایت از آنها، جوانان منطقه را گردن زده و شهرهای مردمان مظلوم از افغانستان تا سوریه و از لیبی تا عراق را به ویرانی و تباهی بکشاند.
اینک به برکت خون سردار سلیمانی و دیگر همرزمان شهید ایشان، مردمان منطقه هر یک خود قهرمان و پرچم دار مقابله با تروریسم و حامیان آنها هستند. آمریکا و صهیونیست ها هم با دستانی خون آلود بازنده و شکست خورده اصلی طراحی و اجرای سناریوی این جنایت تروریستی هستند. بزرگترین انتقام توسط ملت های منطقه از آمریکا با ارج نهادن به خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش در جبهه مقاومت و ایثار کسب شد. براستی فتح الفتوح خون سردار سلیمانی در جبهه مبارزه با تروریسم در پهنای سراسر جهان، تاریخی و بی بدیل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − دوازده =