کد خبر : 203143
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

راه جبهه مقاومت همچنان با قدرت ادامه دارد

راه جبهه مقاومت همچنان با قدرت ادامه دارد

به گزارش قائم آنلاین،  آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در یازدهمین یادواره ۱۵۴ شهید اصناف و بازاریان مرکز مازندران که در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: شهادت سردار بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی و همرزمانان شهیدش را

به گزارش قائم آنلاین،  آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در یازدهمین یادواره ۱۵۴ شهید اصناف و بازاریان مرکز مازندران که در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: شهادت سردار بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی و همرزمانان شهیدش را به شما ملت بزرگوار ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی با عرض تشکر و قدردانی از مردم شهیدپرور استان به خاطر تجلیل باشکوه از شهدای مقاومت و مشارکت با شکوه در مراسمات صورت گرفته طی روزهای اخیر افزود: عصر امروز به مناسبت سومین روز خاکسپاری سردار شهید سلیمانی مراسمی در مصلای امام(ره) ساری برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطرنشان کرد: گرچه بنده به خاطر اینکه مناسبت‌هایی که طی این ایام در شهرهای گوناگون مازندران از جلسات و مراسم عزاداری گرفته تا راهپیمایی داشتند از نظر رسانه، پوشش ملی داده نشده و یا ضعیف داده شده است و بنده از این بابت مقداری دلخورم.

امام جمعه مرکز مازندران بیان کرد: مردم ما حضورشان در عرصه‌های انقلاب، تجلیل از شهدا حضور بسیار خوبی است اما کسانی که باید پوشش رسانه‌ای ملی و تبلیغاتی در سطح کلان ملی را بدهند، ما مقداری در این بخش ضعیف هستیم و باید مسئولان این امر این مسئله را جدی بگیرند.

محمدی لائینی ادامه داد: ۱۱ هزار شهید اصناف کشور ما، ۵۷۰ شهید اصناف استان مازندران و ۱۵۴ شهید هم شهرستان ساری تقدیم به انقلاب کرده است و این مقدار هم کمیتش و هم کیفیتش بسیار قابل توجه است.

وی عنوان کرد: شما بازاریان همواره حامی دین و بازوی علما و حوزه‌های علمیه بودید؛ یک بازوی قوی برای امام(ره) پیش از پیروزی انقلاب، یعنی از سال ۱۳۴۲ به این طرف و همچنین بعد از پیروزی انقلاب تا به امروز همواره شاهد حضور اصناف و بازاریان در کنار انقلاب بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران اضافه کرد: اصناف طی این سال‌ها برای حمایت از ولایت، مرجعیت، اسلام و انقلاب، مغازه‌هایشان را می‌بستند، بازار را تعطیل می‌کردند و بُرد رسانه‌ای این حرکت‌شان، در سطح جهانی بسیار زیاد بوده است.

امام جمعه مرکز مازندران تصریح کرد: امروز هم جامعه اصناف و بازاریان نیز باید در کنار ولایت باشند، در کنار حوزه‌های علمیه، علما و مراجع باشند، لذا شما که همواره در کنار انقلاب و مراجع بودید، بادی شهید هم تقدیم می‌کردید تا نشان دهید که آنچه که می‌گفتید توأم با صداقت است و در عمل هم صداقتتان را نشان دادید.

محمدی لائینی تاکید کرد: جامعه اصناف و بازاریان ما همانند سایر اقشار کشور، معضلات و مشکلات و مطالبات به حقی دارند که بنده واقعا مطالبه و خواسته‌ام از مسئولان آن است که به بخش اصناف و بازار توجه کنند، به دغدغه‌های آنان توجه کنند تا اصناف و بازاریان ما همچون گذشته دلگرم به انقلاب و نظام اسلامی باشند و انقلابی باقی بمانند.

وی اعلام کرد: انتظار ما از شما اصناف و بازاریان آن است که بازار را از بعضی از آسیب‌ها و مسائلی که برای بازار زیبنده نیست، محافظت و خودتان پاسدار حریم و حرمت خودتان و بازار باشید.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران متذکر شد: نسل‌های جدید بازار باید به پیشکسوتان بازار نگاه کنند، سابقه درخشان بازار و اصناف را نگاه کنند، حرمت و حیثیت و شرف و اعتبار این جامعه اثرگذار را ملاحظه کنند و از مسائلی که خدا نمی‌پسند از نظر روابط مالی، ضوابط پوششی و فرهنگی پرهیز کنند و حضورشان همچون گذشته در مسجد، نماز جماعت باید باشکوه باشد.

امام جمعه مرکز مازندران یادآور شد: بازاریان ما از گذشته به فرهنگ و اعتقاد دینی پای بند بودند و انتظار داریم این اعتقادات دینی را در خانوادگی و سبک زندگی‌تان پیاده کنید، اهل نماز و حلال و حرام باشند، اهل حجاب باشند و خانواده شما اهل دین و اعتقادات باشند.

محمدی لائینی با بیان اینکه شما باید همچنان انقلابی و حامی انقلاب باقی بمانید؛ گفت: ما هنوز در نیمه راه هستیم و این انقلاب ادامه دارد، راه مقاومت و راه انقلاب، راه ولایت و راه سردار سلیمانی‌ها و راه شهدای اصناف و بازار ادامه دارد و باید این راه را ادامه بدهیم و نباید سستی به خودمان راه دهیم.

گفتنی است مراسم رونمایی از نوشت افزار منقش به شهدا و به ویژه شهید سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه در این مراسم رونمایی شد و قرار است در بیش از دو هزار جلد میان سیل زدگان استان توزیع شود.

تجلیل از خانواده‌های شهدا و بسیجیان نمونه و همچنین مداحی با نوای محمدرضا بذری و پخش نماهنگ و کلیپ از شهدای اصناف و سردار سلیمانی از بخش‌های دیگر این یادواره بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =