کد خبر : 203130
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
-

دیدار «عارف» با خانواده شهید «زمانی نیا»

دیدار «عارف» با خانواده شهید «زمانی نیا»

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا عارف در این دیدار با تبریک و تسلیت شهادت وحید زمانی نیا به خانواده این شهید، گفت: خدمات این شهید بزرگوار در همراهی با شهید قاسم سلیمانی در راستای تامین امنیت کشور و منطقه جای تقدیر دارد و هیچگاه فراموش نخواهد شد. وی با اشاره به شهادت وحید زمانی نیا

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا عارف در این دیدار با تبریک و تسلیت شهادت وحید زمانی نیا به خانواده این شهید، گفت: خدمات این شهید بزرگوار در همراهی با شهید قاسم سلیمانی در راستای تامین امنیت کشور و منطقه جای تقدیر دارد و هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به شهادت وحید زمانی نیا در اوج دوران جوانی تاکید کرد: علی رغم برخی اظهارنظرها درباره عدم اعتقاد جدی نسل جدید به ارزشها، اما وحید زمانی نیا به عنوان نمادی از نسل جدید نشان داد اینگونه اظهارنظرها دقیق و حساب شده نیست و وحید زمانی نیاهای بسیاری در کشور وجود دارند که پایبندی آنها به ارزشها مثال زدنی است.

عارف با اشاره به عملیات صورت گرفته علیه پایگاه نظامیان آمریکا در عراق گفت: پاسخ نظامی سنجیده و دقیق و از موضع قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا بعد از به شهادت رساندن شهید سلیمانی و همراهانش شایسته تبریک است. اما مطمئنا بهای خون شهیدان مقاومت بسیار بالاتر از اینهاست.

وی اظهار امیدواری کرد: به برکت خون شهیدان مقاومت، وحدت و همبستگی ملی ایجاد شده در کشور تداوم باید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =