کد خبر : 203075
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
-

ترور سردار سلیمانی بیانگر عجز سردمداران کاخ سیاه است

ترور سردار سلیمانی بیانگر عجز سردمداران کاخ سیاه است

به گزارش قائم آنلاین، سیدموسی حسین‌نژاد در جمع  خبرنگاران شهرستان که برای عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تشکر سیلی انتقام  سپاه در ناحیه مقاومت این شهرستان حضور یافتند با بیان اینکه  سپهبد شهید سردار سلیمانی فارغ‌التحصیل مکتب معمار کبیر انقلاب بود و دین خود را به انقلاب و

به گزارش قائم آنلاین، سیدموسی حسین‌نژاد در جمع  خبرنگاران شهرستان که برای عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تشکر سیلی انتقام  سپاه در ناحیه مقاومت این شهرستان حضور یافتند با بیان اینکه  سپهبد شهید سردار سلیمانی فارغ‌التحصیل مکتب معمار کبیر انقلاب بود و دین خود را به انقلاب و مردم سرزمینش ادا کرد به خلق حماسه بی‌بدیل مردم در تشییع پیکرش اشاره و اظهار کرد: نه فقط مردم ایران بلکه دنیا تمام قد در برابر مقام ارزشمندش ایستاده است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۵۰ مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در سطح پایگاه‌های مقاومت و مساجد شهرستان سوادکوه برگزار شده است، از برگزاری مراسم بزرگداشت این سردار توسط ستاد گرامی‌داشت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت سوادکوه در امام‌زاده ابوطالب زیراب در ۱۹ دی ماه خبر داد و گفت: به پیشنهاد ما مقرر شد تا مکان‌هایی در سه شهر زیراب، پل‌سفید و آلاشت به‌نام سردار مشخص شود که در زیراب و پل‌سفید مکان‌هایی به‌نام سردار نام‌گذاری شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه ضمن قدردانی از اهالی رسانه در انعکاس به موقع اخبار در این ایام، رسالت خبرنگار را بسیار سخت برشمرد و افزود: در زمانی که کشور درگیر برخی مسائل شده بود، مجموعه خبرنگاران و فضای مجازی شهرستان از انتشار اخبار التهاب‌آمیز اجتناب و ارزش امنیت شهرستان را درک کردند.
این مسئول ترور سردار سلیمانی را بیانگر عجز سردمداران کاخ سیاه عنوان کرد و گفت: سردار سلیمانی معمار شکست‌های ایالات متحده در دنیا بود و افزایش جغرافیای نفوذ ما در عمق استراتژیک دشمن به یمن کارهای ایشان بود.
حسین‌نژاد با اشاره به شکل‌گیری داعش توسط ائتلاف امریکایی، گفت: سردار سلیمانی و یاران مدافع حرمش موجب عقب‌نشینی داعش به کیلومترها آن طرف‌تر شدند و باوجود حمایت ایادی غرب از داعش، کمترین توفیق در جبهه این جریان حاکم است.
وی با بیان اینکه بواسطه سردار سلیمانی و مدافعان حرم، خاورمیانه نمایشگاه شکست‌های ایالات متحده شد، افزود: اندیشه راهبردی ایشان موجب شد تا فشار حداکثری ایالات متحده تبدیل به جریان مقاومت فعال و تمام نقشه‌هایشان محکوم به شکست شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان اینکه همه شهرستان‌های استان شهید دفاع مقدس و مدافع حرم تقدیم کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اما سوادکوه علاوه بر آن، شهید جنگل و شهید دیپلمات هم تقدیم این انقلاب و نظام کرده است و این امر بیانگر نقش بی‌بدیل این شهرستان در دفاع مقدس، دفاع حرم، دیپلماسی و مبارزه با منافقان است.
این مسئول با اشاره به خطای راهبردی ترامپ و تیمش در ترور سردار سلیمانی و با بیان اینکه آنها تأثیر شهادت ایشان را لحاظ نکرده بودند، شهادت سردار سلیمانی را ابر رویداد تاریخی عنوان کرد و گفت: شهادت ایشان موجب انسجام محیط داخلی انقلاب اسلامی و همسویی جریان‌های سیاسی داخلی، آماده شدن منطقه برای جریان انقلاب و محور مقاومت و ایجاد ناامنی برای ترامپ و تیمش در محیط فرامنطقه‌ای شده است.
حسین‌نژاد با اشاره به برگزاری عزاداری‌ها، دسته‌روی‌ها و حضور میدانی مردم سوادکوه به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در سوادکوه، گفت: همه مردم به نحوی ابراز احساسات کرده‌اند و این امر برای ما بعنوان یک سرباز اشتیاق ایجاد کرده و انگیزه ما را برای کار بیشتر کرده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 10 =