کد خبر : 203030
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۹:۲۰
-

اقتدار ایران در حدی است که دشمنان با یک تهدید عقب‌نشینی می‌کنند

اقتدار ایران در حدی است که دشمنان با یک تهدید عقب‌نشینی می‌کنند

به گزارش قائم آنلاین، سیداحسن علوی در گفت‌وگو ، با اشاره به حضور گسترده مردم در تشییع پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی حادثه‌ای جانسوز برای آحاد ملت ایران و تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان بود. ما کشوری هستیم که دارای آزادی، حریت و اقتدار بوده و قطعا به دنبال شهادت یک

به گزارش قائم آنلاین، سیداحسن علوی در گفت‌وگو ، با اشاره به حضور گسترده مردم در تشییع پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی حادثه‌ای جانسوز برای آحاد ملت ایران و تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان بود. ما کشوری هستیم که دارای آزادی، حریت و اقتدار بوده و قطعا به دنبال شهادت یک سردار، هزاران سردار دیگر در برابر آمریکا قد علم خواهند کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی به یک وحدت بی‌بدیل در داخل کشور تبدیل شد و ما شاهد بودیم که در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا همه طیف‌ها و گروه‌ها و هر فردی با هر آیینی که داشت حضور یافت و خشم خود را علیه این جنایت نشان داد. با وحدت و انسجام مردم صدای مرگ بر آمریکا از تمام شهرها به گوش رسید.

نماینده مردم سنندج در مجلس تصریح کرد: حضور خروشان خیل عظیم مردم در این مراسم این پیام را به دنیا می‌دهد که ملت ایران یک دست بوده و در برابر جنایتکاران و زورگویان بی‌تفاوت نیست. این وحدت نشان داد که ملت ایران همواره در میدان بوده و علیرغم تمام مشکلاتی که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند به انقلاب و ارزش‌های آن دلبسته است.

وی در ادامه تأکید کرد: حضور مردم نشان داد که ما با وجود همه مشکلات می‌توانیم دست در دست همه داده و مشکلات را در درون حل کنیم و در برابر دشمن مقتدرانه بایستیم. مردم ایران انقلاب را مخلوق اندیشه و همت خود می‌دانند و برای دفاع از آن می‌جنگند. این وحدت در بین مردم مثال‌زدنی است و همه باید برای حفظ آن کوشا باشیم.

علوی در پایان با اشاره به تهدید ترامپ برای مورد حمله قرار دادن ۵۲ مرکز فرهنگی کشورمان بیان کرد: از ابتدا رویه جنایتکاران همین بود. هیتلر، چنگیز و سایر جنایتکاران تاریخ نیز فرهنگ تمدن‌ها را نشانه گرفتند. در حالی که ترامپ باید بداند هویت ایرانی و انقلابی هیچ‌گاه از بین نخواهد رفت. اقتدار ایران امروز در حدی است که با یک تهدید، دشمنان عقب‌نشینی می‌کنند. در تاریخ مبارزات همه ملت‌ها بسیار نادر است که فردی در فکر مورد هدف قرار دادن مراکز فرهنگی باشد. قطعا ایران این اجازه را نخواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + چهار =