کد خبر : 203082
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
-

اجتماع بزرگ مردمی «سلیمانی‌ها» در ساری+جزییات

اجتماع بزرگ مردمی «سلیمانی‌ها» در ساری+جزییات

به گزارش قائم آنلاین،  در پی شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بسیاری از مساجد، حسینیه‌ها و هیات‌های مذهبی در سراسر مازندران با نصب پارچه‌های مشکی و پخش قرآن در سوگ شهادت این سردار رشید سپاه اسلام نشستند. مراسم بزرگداشت و یادبودهای گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مناطق مختلف مازندران در حال برگزاری است

به گزارش قائم آنلاین،  در پی شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بسیاری از مساجد، حسینیه‌ها و هیات‌های مذهبی در سراسر مازندران با نصب پارچه‌های مشکی و پخش قرآن در سوگ شهادت این سردار رشید سپاه اسلام نشستند.

مراسم بزرگداشت و یادبودهای گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مناطق مختلف مازندران در حال برگزاری است و مردم در این آئین‌ها به سینه‌زنی و عزاداری می‌پردازند.

مردم دیار علویان با حضور پرشور در تجمع سوگ شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها و ناجی حریم علوی، زینبی و حسینی، اشک ریختند.

امروز پنج‌شنبه ۱۹ دی ماه اجتماع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم با بصیر، ولایت مدار و شهید پرور ساری برگزار می‌شود.

این اجتماع بزرگ مردمی از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه از میدان شهید قاسمی آغاز با حرکت به سمت مصلی امام خمینی (ره) شهرستان ساری (میدان شهدا) ادامه دارد.

مردم شهید پرور مازندران در مراسم‌های متعدد همپای دیگر هموطنان، در میان دریایی از بهت و اندوه اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

روز گذشته مردم ولایتمدار مازندران با تجمع در شهرهای مختلف استان از اقدام غرورآفرین فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هیمنه شکنی آمریکا حضور و عزت و افتخار به‌دست‌آمده را سپاس و شاکر شدند.

تجمع‌کنندگان مازندرانی هیمنه شکنی آمریکا با سرپنجه فرزندان ملت را به‌عنوان نخستین ضرب و شتم ایران دانستند.

ولایتمداران مازندرانی ، عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی را در برابر آمریکا افتخاری برای ملت سرافراز ایران دانستند و با شعارهای انتقام، انتقام/ ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند مگر امت بمیرد علی تنها بماند/ سپاه انقلابی تشکر و مرگ بر آمریکا شکر گذار اقدام عزتمند شدند.

مردم شهرهای استان ضمن اعلام آمادگی برای حضور مردمی در دفاع از کیان کشور خواهان انتقام مجدد و هیمنه شکنی آمریکا در منطقه شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 5 =