کد خبر : 202924
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
-

مستکبران برای عالم‌گیر نشدن جهبه مقاومت دست به هرکاری زدند

مستکبران برای عالم‌گیر نشدن جهبه مقاومت دست به هرکاری زدند

به گزارش قائم آنلاین، سردار وجیه الله مرادی در مراسم سوگواری سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی که در مصلی قدس آمل برگزار شد، اظهار کرد: استکبار جهانی با حضور سردار سلیمانی احساس خطر کرد؛ تا این الگو عالم گیر نشود، سردار عزم ملی را خدمت گرفت و این تهدیدی برای استکبار جهانی بود. وی با

به گزارش قائم آنلاین، سردار وجیه الله مرادی در مراسم سوگواری سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی که در مصلی قدس آمل برگزار شد، اظهار کرد: استکبار جهانی با حضور سردار سلیمانی احساس خطر کرد؛ تا این الگو عالم گیر نشود، سردار عزم ملی را خدمت گرفت و این تهدیدی برای استکبار جهانی بود.

وی با بیان اینکه مستکبران برای عالم گیر نشدن جبهه مقاومت دست به هرکاری زدند، عنوان کرد: دشمن جنگی را طراحی کرد تا سرگل پیروزی های مقاومت را از بین ببرد، سرگل انقلاب و الگوی جنگ سردار سلیمانی بود.

جانشین یگان امام علی(ع) نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با فرماندهی سردار سلیمانی بی ثباتی غرب آسیا تبدیل به منطقه باثبات شد، در جنگ سوریه شرکت کردند، در مقابل جبهه مسلح، امریکا و صهیونیست، جنگید و به قولش که از بین رفتن خلافت داعش بود، عمل کرد.

این مسئول با بیان اینکه دشمن توطئه جدیدی با عنوان تابستان داغ پیاده کرد و افزود: دشمن در اذهان ملت ایران القا کرد که ساخت موشک مهم تر است یا معیشت؟ بودجه کشور صرف موشک می شود و از این رو دولت پولی ندارد به ملت دهد که این دروغ آشکار را ملت با تدبیر رهبری باور نکردند و سردار سلیمانی با شلیک موشک و پهبادهای ایران به سوی قرارگاه داعش احساس ِغرور ملی را در جامعه شکل دادند که این عمل شعار دوگانه معیشت و موشک را خنثی کرد.

مرادی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی با طرح تابستان داغ سه کار را علیه جبهه مقاومت انجام داد، خاطرنشان کرد: یک لانه زنبور با نام داعش ایجاد کرد تا با داعش به قلب جبهه مقاومت حمله کنند؛ ۵ هزار نفر را آموزش دادند تا در ایران ناامنی و بی ثباتی را اجرا کنند و بحران آبان ماه را به وجود آوردند.

وی ادامه داد: از اقدامات بعدی آمریکا این بود که در میدان فردوسی که مرکز اقتصاد ایران است تنش و ناامنی ایجاد کند.

جانشین یگان امام علی(ع) نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به صحبت هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا درباره رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر ایران داری سه ویژگی است؛ دیدگاه آگاه و تیزبین که مانند تک تیرانداز ماهر است، رهبری مقتدر که جامعه را هدایت می‌کند.

مرادی یادآور شد: توطئه ۹۸ را طراحی کردند که با بصیرت مثال زدنی و بی نظیر ملت ایران این توطئه خنثی شد.

وی شاه بیت اقدام سردار سلیمانی را اطاعت از ولایت فقیه و مدیریت حرکت دانست و افزود: ایشان مدیری عملگرا بود که به مرکز خطر می‌رفت و به سربازان و مجاهدان سپاه می‌گفت این مدیریت کارساز است.

مرادی در پایان ساده زیستی را از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بیان کرد و گفت: کمتر موقعیتی در خواب بودند، سردار درس عمل کردن دادند و این باعث شد که در دل مردم جا اینگونه جا پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =