کد خبر : 202859
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
-

سرخو: از وحدت ایجاد شده حول شهادت سپهبد سلیمانی باید مراقبت کرد

سرخو: از وحدت ایجاد شده حول شهادت سپهبد سلیمانی باید مراقبت کرد

به گزارش قائم آنلاین، محسن سرخو در گفت‌وگو ، در ارتباط با حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر پاک سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار شهید سپهبد سلیمانی همواره نزد مردم ایران عزیز بودند. حضورشان به عنوان یک فرمانده موجب پیروزیهای گسترده در عرصه‌های نبرد با تکفیری‌ها، داعشی‌ها و سایر جریان‌های تروریست

به گزارش قائم آنلاین، محسن سرخو در گفت‌وگو ، در ارتباط با حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر پاک سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار شهید سپهبد سلیمانی همواره نزد مردم ایران عزیز بودند. حضورشان به عنوان یک فرمانده موجب پیروزیهای گسترده در عرصه‌های نبرد با تکفیری‌ها، داعشی‌ها و سایر جریان‌های تروریست وابسته به استکبار جهانی در منطقه بود.

وی ادامه داد: حتی شهادت سردار سلیمانی نیز در منطقه، جبهه مقاومت و داخل کشور وحدت بخش تلقی می‌شود. ایشان پس از شهادتشان هم پیام‌های زیادی به قلوب همه حق طلبان در منطقه و داخل کشور داد.

این فعال سیاسی با اشاره به تعدد مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی گفت: این حضور مردمی که در چهار تشییع در کشور عراق و پنج تشییع در داخل ایران داشتیم و همچنین حضور مردم در مراسم‌های عزاداری سایر شهرهایی که مراسم تشییع نداشتند، اما راهپیمایی عظیمی در آن‌ها شکل گرفت؛ حاکی از آن است که ایشان در قلوب همه مردم و مومنین جای داشته و خداوند عزتی کم نظیر به وی اعطا کرده است.

وی یادآور شد: وقتی ساعت ۶ صبح در مراسم تشییع ایشان حضو پیدا کردم، دیدم جمعیت زیادی قبل از این ساعت در دانشگاه تهران حضور داشته‌اند. این اتفاق من را یاد شهید مظلوم بهشتی انداخت که پس از شهادتشان دیدگاه‌هایشان در ذهن مردم و جریان انقلاب جریان پیدا کرد. سردار سلیمانی هم با شهادتشان همین ویژگی را ایجاد کردند و یک انرژی جدیدی به انقلاب اسلامی در میهن ما در سایر کشورهای منطقه ایجاد کردند.

سرخو سپس با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت ایجاد شده پس از شهادت سردار سلیمانی گفت: فقط ما باید از این دستاورد بزرگ به خوبی مراقبت کنیم که خدای نکرده با بی تدبیری‌ها، تنگ نظری‌ها و با خودپسندی برخی از جریان‌ها و افراد به اختلاف افکنی نینجامد. فراموش نکنیم برای وحدت ایجاد شده امروز،‌هزینه زیادی در منطقه و کشور داده شده است.

وی تاکید کرد: مطمئنان سرویس‌های خارجی و دشمنان انقلاب و نظام تلاش می‌کنند این وحدتی که در محور مقاومت ایجاد شده را با سم پاشی اختلاف افکنی خدشه دار کنند. در داخل کشور هم ممکن است توسط برخی افراد و گروه‌ها نکات تندی مطرح شود. بخصوص که انتخابات مجلس هم پیش رو است و امکان سوء استفاده هم وجود دارد. باید نسبت به این موضوعات مراقبت کرد. همه باید یک پارچه تلاش کنیم تا نتیجه نهایی که گرفته می شود برای همیشه حضور دشمنان، آمریکایی‌ها و سایر وابستنگانش برای همیشه در منطقه قطع شود.

وی گفت: عدم حضور آمریکا در منطقه قطعی می‌شود. به حول و قوه الهی این موضوع امکان پذیر است. با اراده همه جریان های حاضر در مقاومت این اتفاق رخ خواهد داد. اما اگر ما در درون خودمان دچار اختلافات شویم، طبعا بر روی جریانات مختلف مقاومت نیز تاثیر منفی می‌گذارد. لذا آن ها چشمشان را به این دوختند که باید این اتحاد و وحدتی که در مراسم تشیع سلیمانی دیدند را حفظ کنیم.

وی در بخش دیگری از گفت‌وگو با اشاره به تهدید ترامپ برای حمله به اماکن فرهنگی ایران یادآور شد: این موضع را ترامپ دوبار تکرار کرد. با تکرار این موضوع او ماهیت ضد انسانی و ضد فرهنگی خودش را بیش از گذشته آشکار کرده است. او رئیس جمهوری است که از همه قراردادهای بین المللی و معاهداتی که امریکا پیش از او به آن متعهد بود یک طرفه خارج شد.

سرخو افزود: با این پیام‌های مکرر نشان می دهد فردی است که ضد مسائل انسانی و فرهنگی و رفتارش خلاف قواعد بین المللی است. فقط تنها چیزی که متوجه می شود زبان زور است.

وی تاکید کرد: از طرف دیگر ترامپ اصرار به مذاکره دارد. با کسی که منطق ندارد معلوم نیست مذاکره به کجا برسد. مذاکره با او مفهومی ندارد چون فقط زبان زور می فهمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 1 =