کد خبر : 202660
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۹:۰۵
-

پیکر مطهر سردار شهید «قاسم سلیمانی» وارد فرودگاه کرمان شد

پیکر مطهر سردار شهید «قاسم سلیمانی» وارد فرودگاه کرمان شد

به گزارش قائم آنلاین،  پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی وارد فرودگاه کرمان شد، خانواده شهید سلیمانی نیز همراه با پیکر مطهر شهید وارد کرمان شدند. حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان، معاونان استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و بسیاری

به گزارش قائم آنلاین،  پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی وارد فرودگاه کرمان شد، خانواده شهید سلیمانی نیز همراه با پیکر مطهر شهید وارد کرمان شدند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان، معاونان استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و بسیاری از دوستداران سردار حاج قاسم سلیمانی از ساعاتی قبل برای استقبال از پیکر مطهر این شهید عزیز در فرودگاه کرمان حاضر شدند.

مردم کرمان شامگاه دوشنبه در مصلای کرمان چشم انتظار پیکر حاج قاسم برای آیین وداع بودند که به علت استقبال بی نظیر مردم در شهرهای تهران و قم این اقدام میسر نشد.

پیکر سردار سلیمانی صبح سه‌شنبه از میدان آزادی کرمان به سمت گلزار شهدا بر دوش مردم تشییع و سپس در کنار یار دیرینه اش حسین یوسف‌الهی آرام می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 1 =