کد خبر : 202676
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۹:۲۵
-

مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در عمان

مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در عمان

به گزارش قائم آنلاین، مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور جمع زیادی از مردم عمان و سایر کشورها، ایرانیان مقیم، سفرا و دیپلمات های خارجی و مقامات محلی شامگاه دوشنبه ۱۶ دی ماه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد. پس از قرائت قرآن و نثار فاتحه، حجت الاسلام

به گزارش قائم آنلاین، مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور جمع زیادی از مردم عمان و سایر کشورها، ایرانیان مقیم، سفرا و دیپلمات های خارجی و مقامات محلی شامگاه دوشنبه ۱۶ دی ماه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد.

پس از قرائت قرآن و نثار فاتحه، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان به تشریح ویژگی های سردار شهید پرداخت و یاد ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی را گرامی داشت.

این مراسم با استقبال بی نظیری روبرو شد. چند تن از شرکت کنندگان در اظهاراتی تاکید کردند که سردار سلیمانی فقط متعلق به ایرانیان نیست، بلکه متعلق به همه مسلمانان بلکه همه آزادگان جهان است.

سفیر سوریه در عمان نیز در سخنانی ضمن عرض تسلیت و  ابراز همدردی با مردم ایران و ارج نهادن به مقام شامخ سردار سلیمانی از وی به عنوان قهرمان منطقه یاد کرد که نقش بی بدیلی در شکست تروریسم و در رأس آن داعش ایفا کرد.

پخش سخنان فرزند سردار حاج قاسم در مراسم تشییع در تهران از دیگر برنامه های این مراسم بود.
همچنین دکلمه ای توسط خواهر یکی از شهدا در توصیف مقام شامخ شهدای مقاومت قرائت شد که حاضران را تحت تاثیر قرار داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + دو =