کد خبر : 202629
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۸:۲۵
-

مایک پنس عکس‌العمل آمریکا در قبال انتقام سخت ایران را تشریح می‌کند

مایک پنس عکس‌العمل آمریکا در قبال انتقام سخت ایران را تشریح می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از رویترز، یکی از مقامات کاخ سفید گفت، معاون رئیس جمهور آمریکا پس از شهید شدن یک فرمانده ارشد ایرانی (شهید سپهبد قاسم سلیمانی) که اعتراضاتی را در سرتاسر کشورهای خاورمیانه موجب شد، دوشنبه آینده در مورد سیاست‌های دولت آمریکا در قبال ایران سخنرانی خواهد کرد. به گفته وی،

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از رویترز، یکی از مقامات کاخ سفید گفت، معاون رئیس جمهور آمریکا پس از شهید شدن یک فرمانده ارشد ایرانی (شهید سپهبد قاسم سلیمانی) که اعتراضاتی را در سرتاسر کشورهای خاورمیانه موجب شد، دوشنبه آینده در مورد سیاست‌های دولت آمریکا در قبال ایران سخنرانی خواهد کرد.

به گفته وی، پنس سخنان خود را در بنیاد دفاع از دموکراسی در اجلاس امنیت ملی در واشنگتن ایراد می‌کند و انتظار می‌رود محور صحبت‌های پنس روی آنچه که وی اختلافات مردم و دولت ایران می‌نامید، متمرکز باشد. وی از ارائه جزئیات بیشتر در مورد محتوا و صحبت‌های پنس خودداری کرد.

تنش‌ها میان واشنگتن و تهران از زمان حمله تروریستی یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی و به شهادت رساندن سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرودگاه بغداد در روز جمعه(۱۳ دی) به شدت افزایش یافته است.

روز جمعه مایک پنس در یک توئیت و به شکل وقیحانه‌ای به تقدیر از این اقدام تروریستی که به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انجام شد، پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − ده =