کد خبر : 202750
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
-

شهادت سردار سلیمانی آغاز راهی برای ازاله آمریکا از منطقه است

شهادت سردار سلیمانی آغاز راهی برای ازاله آمریکا از منطقه است

به گزارش قائم آنلاین، مهرداد بابایی در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در روستای واسوکلا با تشکر و قدردانی از قدرشناسی ملت ایران از ایثارگری‌های سردار سلیمانی اظهار کرد:در این چند روز حضور میلیونی مردم در تشیع پیکر قهرمان ملی و بین‌اللملی سردار سلیمانی حیرت‌آور بود. وی با بیان اینکه دشمن در این

به گزارش قائم آنلاین، مهرداد بابایی در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در روستای واسوکلا با تشکر و قدردانی از قدرشناسی ملت ایران از ایثارگری‌های سردار سلیمانی اظهار کرد:در این چند روز حضور میلیونی مردم در تشیع پیکر قهرمان ملی و بین‌اللملی سردار سلیمانی حیرت‌آور بود.

وی با بیان اینکه دشمن در این اقدام جنایتکارانه دچار خطای راهبردی شده است گفت: آمریکا با این ذهنیت غلط و احمقانه که با ترور سردار سلیمانی جریان مقاومت پایان می‌یابد دست به این اقدام جنایتکارانه زد در حالی نمی‌دانست ملت ایران با شهادت زنده‌تر و بیدارتر می‌شود زیرا شهادت آغاز راهی برای پایان و ازاله جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا در منطقه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار با تأکید براینکه سردار سلیمانی یک نهضت و تفکر بود بیان کرد: سردار سلیمانی در طول این سال‌ها به جامعه بشری خدمت کرد و امنیت و عزت را برای کشورمان و مردم مظلوم منطقه به ارمغان است و اینگونه است که نوجوان ۱۲ ساله تا پیرمرد ۹۰ ساله خود یک قاسم سلیمانی می‌داند.

بابایی یکی از مطالبات این ‌روزهای مردم ایران را انتقام سخت از عاملان و آمران شهادت سردار سلیمانی بیان کرد و گفت: مطالبه به حق مردم انتقام سخت از تروریست‌های آمریکایی است و به حول قوه الهی پاسخی سخت، کوبنده به این جنایتکارانه خواهیم داد.

وی ترور را یکی از روش‌های آمریکایی‌ها دانست و افزود: هر زمانی که در تنگنا یا بن‌بست سیاسی قرار می‌گیرد دست به ترور شخصیت انقلابی و تأثیرگذار می‌زند و تاریخ انقلاب اسلامی ایران پر است از این ترورها، که همواره مردم را بیدارتر و هوشیارتر می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی و مدافعان حرم ابهت آمریکا درهم شکستند و او را در منطقه و جهان تحقیر کردند و امروز پس از شهادت این سردار سرفراز جبهه مقاومت مستحکم‌تر و تنومندتر خواهد شد.

بابایی با انتقاد از کسانی که دم از مذاکره می‌زنند گفت: کسانی که می‌گفتند اکنون عصرمذاکره است نه موشک؛ امروز باید پاسخگو باشند که سردار ما را با مذاکره به شهادت رساندند یا با موشک.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =