کد خبر : 202709
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
-

شعر سرودن برای سردار سلیمانی عبادت است

شعر سرودن برای سردار سلیمانی عبادت است

به گزارش قائم آنلاین، سازگار گفت: عظمت حماسه‌ای که مردم پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی آفریدند را، نه با قلم، نه با سخن و نه با شعر نمی‌‌توان توصیف کرد. من در این ۷۸سالی که از خدا عمر گرفته‌ام پس از رحلت حضرت امام خمینی (ره) چنین خروش خودجوش مردمی را ندیده‌ام. شاعر پیشکسوت

به گزارش قائم آنلاین، سازگار گفت: عظمت حماسه‌ای که مردم پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی آفریدند را، نه با قلم، نه با سخن و نه با شعر نمی‌‌توان توصیف کرد. من در این ۷۸سالی که از خدا عمر گرفته‌ام پس از رحلت حضرت امام خمینی (ره) چنین خروش خودجوش مردمی را ندیده‌ام.

شاعر پیشکسوت کشورمان افزود: ما شعر گفتیم و قلم زدیم اما این شهیدان در جبهه‌ها به آن عمل کردند و به راستی که شعر واقعی را آنها در جبهه‌ها سرودند و حماسه‌ها خلق کردند.

وی خاطرنشان کرد: شعر سرودن برای این سردار شهید و دیگر همرزمان شهیدش عبادت است و سعادتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود. شاعران متعهد با اشعار خود می‌توانند جبهه مقاومت را پشتیبانی کنند و این رسالت و نقشی بزرگ است که باید ما شاعران نسبت به آن انجام وظیفه کنیم.

سازگار تاکید کرد: این رزمندگان با سلاح‌شان در صحنه بودند و امروز هم این خیل عظیم مردم با قدم‌هایشان به میدان آمدند، شاعران هم باید با اشعارشان به صحنه بیایند و مانند دیگر اقشار جامعه نقش خود را ایفا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + شش =