کد خبر : 202715
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
-

سردار سلیمانی محبوب قلب آزادیخواهان سراسر جهان و ایران بود

سردار سلیمانی محبوب قلب آزادیخواهان سراسر جهان و ایران بود

به گزارش قائم آنلاین، داوود دومیری گنجی درگفت‌وگو ، با اشاره به شخصیت بزرگ سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: در تاریخ عظمت و خدمت این سپهبد به نیکی ثبت می‌شود. وی تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده متعلق به همه نسل‌های ایران است، که عاشقانه با ایثار جان خویش در برابر

به گزارش قائم آنلاین، داوود دومیری گنجی درگفت‌وگو ، با اشاره به شخصیت بزرگ سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: در تاریخ عظمت و خدمت این سپهبد به نیکی ثبت می‌شود.

وی تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده متعلق به همه نسل‌های ایران است، که عاشقانه با ایثار جان خویش در برابر جبهه کفر و تکفیر ایستادگی کرد و هرگز اجازه نداد مرزهای ایران، محل تاخت و تاز داعش شود.

رئیس دانشگاه تخصصی فناوریهای نوین آمل افزود؛ دنیا باشنیدن خبر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی دچار شوک شده و خبر شهادت ایشان جامعه علمی را بشدت اندوهگین کرده و دانشگاهیان در غم از دست دادن این اسوه ی اخلاق، شرف و انسانیت به سوگ نشسته اند.

وی اخلاص، نبوغ ، شجاعت ،دینداری ،دستگیری و بنده نوازی را از مهمترین شاخصه های محبوبیت سپهبد سلیمانی به ویژه در بین نسل جوان و جامعه علمی دانست و تصریح کرد: هرچند تاکنون دانشگاهیان تنها لایه‌های اندکی از شخصیت والای شهید سلیمانی را شناخته‌اند اما اخلاص، رشادت، مردمی بودن، بی‌ادعایی و شهادت طلبی و سرباز ولایت بودن سبب شده تا این سردار بزرگ اسلام محبوب قلب آزادیخواهان سراسر جهان باشد.

دانشمند برتر جهان در سال ۲۰۱۹ با اعلام اینکه مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام در تهران بسیاربا شکوهی برگزار شد، گفت: دشمنان کوردل انقلاب اسلامی نمی دانند که مردم ایران شکست ناپذیرند و خون حاج قاسم سلیمانی مایه حیات و عزت اسلام خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + دو =