کد خبر : 202652
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۹:۴۰
-

دلگویه‌های قهرمان جودی جهان برای سردار

دلگویه‌های قهرمان جودی جهان برای سردار

به گزارش قائم آنلاین، پس از انتشار خبر شهادت فرمانده سپاه قدس سردار قاسم سلیمانی، قلوب مردم سراسر کشور و خارج از کشور به درد آمد و همه از هر قشری به این اقدام تروریستی آمریکا واکنش نشان دادند. حجم عکس‌العمل‌های مردم در حدی زیاد بود که منجر به یک اتحاد و همبستگی و حضور

به گزارش قائم آنلاین، پس از انتشار خبر شهادت فرمانده سپاه قدس سردار قاسم سلیمانی، قلوب مردم سراسر کشور و خارج از کشور به درد آمد و همه از هر قشری به این اقدام تروریستی آمریکا واکنش نشان دادند.

حجم عکس‌العمل‌های مردم در حدی زیاد بود که منجر به یک اتحاد و همبستگی و حضور همگانی در صحنه شد، مراسم پرشور وداع با سردار دل‌ها هم به رویدادی بی‌نظیر در طول تاریخ تبدیل شد.

مردم ولایت‌مدار و انقلابی و همیشه حاضر در صحنه استان مازندران هم پس از شوک ناگهانی از دست دادن سردار قاسم سلیمانی، واکنش‌های متعددی نسبت به این اتفاق ابراز داشتند.

همه می‌دانند که سردار سلیمانی تکرار شدنی نیست، ولی جوانان و پهلوانان این سرزمین با عزمی راسخ و اتحادی قوی تر از قبل انتقال خون سردار را با قدم گذاشتن در راه او خواهند گرفت.

به گزارش فارس، یکی از این جوانان مازندرانی که از روز جمعه شهادت سردار واکنش‌های متعددی در فضای مجازی و واقعی از خود نشان داده است، و از قضا  قهرمانی جودوی جهان است، محسن رستمی از شهرستان نور،  شهر ایزدشهر مازندران است.

وی در دو رشته جودو و کوراش فعالیت دارد، و قهرمان جودو جهان در کشور ایتالیا و مدال برنز کوراش جهان در کره جنوبی کسب کرد، در حال حاضر هم ریاست کمیته داوران کوراش ایران را برعهده دارد، وی درخصوص شهادت سردار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس می‌گوید: شهادت سردار بزرگ اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک اقدام کورکورانه از سوی دولت جنایت‌کار آمریکا و اقدام خبیثانه رئیس جمهور قمارباز آمریکا بوده است.

این ورزش‌کار جوان ادامه می‌دهد: شیر بچه‌های مدافعان حرم و فاطمیون و زینبیون و غیره بیکار نخواهند نشست و انتقامی سختی از این دولت آلوده به خون خواهند گرفت. ما ورزش‌کاران هم قطعا همانند دیگر اقشار جامعه حمایت خود را برای انتقام و خون‌خواهی از خون شهدای مدافعان حرم و به‌خصوص شهید سپبهد حاج قاسم سلیمانی خواهیم گرفت.

رستمی بیان می‌کند: من واقعا از شنیدن خبر شهادت ایشان در صبح جمعه شوکه شدم و اولش فکر کردم یک شوخی رسانه‌‌ای در دنیای مجازی است اما بعد که به خبرگزاری‌های رسمی و رسانه‌ای مراجعه کردم واقعا متأثر و اندوهگین شدم که چطور ممکن است از این پس جهان اسلام از وجود سردار دل‌ها محروم بماند.

وی می‌گوید: هنوزم که هنوز است خودم باورم نمی‌شود ایشان شهید شده باشند در واقعیت نیز همین‌طور هست با شهادت ایشان خونی تازه در رگ‌های ما به جریان افتاده است و شمعی تازه در دل ما روشن شده است که گویی همه  ما قاسم سلیمانی دیگریم با همان تفکر و با همان اندیشه و برای آزادی و دفاع از میهن و حرم راه آن شهید والامقام را ادامه خواهیم داد.

این قهرمان اظهار می‌کند: عدم انجام مسابقاتی که کشور اسرائیل در آن شرکت داشته باشه وظیفه هر ورزشکار ایرانی است چون کشور اسرائیل را هم رهبر انقلاب اسلامی و هم مردم ایران به رسمیت نمی‌شناسند.

رستمی افزود: قطعا ما برای اینکه به دنیا ثابت کنیم که اسرائیل حکومتی جز حکومت تروریست و خون‌خوار و کودک‌کش در دنیا نیست، به عنوان ورزش‌کار عدم رویارویی در پیکارهای مسابقات با حریف اسرائیل را یک پیام سیاسی می‌دانیم که به کل دنیا ارسال می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + هجده =