کد خبر : 202748
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
-

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت و گو ، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های هراز،کندوان و سوادکوه از فردا چهارشنبه ۱۸دی تا شنبه ۲۱دی اجرا خواهد شد. وی افزود:تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ظهر روز چهارشنبه ۱۸دی تا ساعت ۶روز شنبه ۲۱دی از محور‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت و گو ، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های هراز،کندوان و سوادکوه از فردا چهارشنبه ۱۸دی تا شنبه ۲۱دی اجرا خواهد شد.

وی افزود:تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ظهر روز چهارشنبه ۱۸دی تا ساعت ۶روز شنبه ۲۱دی از محور‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

به گفته وی در محور کندوان (چالوس- کرج) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۵ تا ساعت۲۳ روز ۲۰دی از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸تا۲۳ روز جمعه ۲۱دی از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

فدمی تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲تا۲۴ روز چهارشنبه ۱۸دی و همچنین از ساعت ۶صبح تا ۲۴روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۹و۲۰ دی از محور هراز ممنوع می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 2 =