کد خبر : 202517
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
-

نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اصلی ساری به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی

نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اصلی ساری به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی

به گزارش قائم آنلاین، علیجان شمشیربند در گفت و گویی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری یکی از خیابانهای اصلی مرکز استان را به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری کردند. وی شهادت مظلومانه فرمانده محبوب نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یارانش به دست شقی ترین آحاد بشر را

به گزارش قائم آنلاین، علیجان شمشیربند در گفت و گویی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری یکی از خیابانهای اصلی مرکز استان را به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری کردند.

وی شهادت مظلومانه فرمانده محبوب نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یارانش به دست شقی ترین آحاد بشر را به عموم هموطنان خصوصا مردم شهیدپرور مرکز استان تسلیت گفت و افزود: با پیشنهاد شهرداری و موافقت شورای اسلامی شهر ساری بلوار حدفاصل سه راه جویبار و میدان فرح آباد (کمربندی) به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی حق بزرگی به گردن همه ما دارد و این حداقل کاری است که میتوانیم بپاس مجاهدتهای آن سردار دلها انجام دهیم.

شمشیربند با اشاره به ۴۰ سال مجاهدت بی وقفه این فرزند برومند ایران اسلامی در راه استقلال و اقتدار و امنیت کشور گفت: اجر مجاهدتهای آن عزیز را خداوند شهادت قرار داد که فوز عظیم هست ولی ما در حد وسع خود باید به آن مرد بزرگ ادای دین کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 3 =