کد خبر : 202501
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
-

سردار دل‌ها! یک جهان منتقمت خواهد ماند

سردار دل‌ها! یک جهان منتقمت خواهد ماند

به گزارش قائم آنلاین، چند روزی است که آرام و قرار نداریم، ایران را ببین برایت سیاه‌پوش شده، هیچ‌گاه حتی در خاطرمان نمی‌گنجید که به این زودی از حضورت بی‌بهره بمانیم و اکنون در آستانه مراسم تشییع‌ات، دوباره بی‌قرارت هستیم، بی‌قرار خلوص، سادگی و بی‌آلایشی‌ات. این روزها غمت ما را رها نمی‌کند و سوگ تو

به گزارش قائم آنلاین، چند روزی است که آرام و قرار نداریم، ایران را ببین برایت سیاه‌پوش شده، هیچ‌گاه حتی در خاطرمان نمی‌گنجید که به این زودی از حضورت بی‌بهره بمانیم و اکنون در آستانه مراسم تشییع‌ات، دوباره بی‌قرارت هستیم، بی‌قرار خلوص، سادگی و بی‌آلایشی‌ات.

این روزها غمت ما را رها نمی‌کند و سوگ تو تنها نقطه اشتراکی است که دیگر حزب و گروه نمی‌شناسد و شهر یک‌دست غرق در غم و اندوه است و باور کوچ تو در دل و جان‌مان نمی‌گنجد و حکم دوره‌گردی را داریم که کوچه به کوچه پی تو می‌دویم.

امروز نه تنها ایران اسلامی که جهان اسلام غرق در ماتم است و همه در سوگ سردار هستند و در این بین بی‎قراری فرزندان شهدا و شهدای مدافع حرم بیش از همه است و اینچنین است که آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران (فرزند شهید) در دل‌نوشته‌ای خطاب به زینب سلیمانی فرزند سردار می‌گوید: «دختر ایران! به جمع فرزندان شهید خوش آمدی».

در بین تمام پیام‌های مختلف مسؤولان که در فضای حقیقی و مجازی دست به دست می‌شود، مراسم و آیین‌های عزاداری در شهرها و روستاهای استان در سوگ سردار دل‌ها ادامه دارد و در کنار ایستگاه‌های مختلف، اطعام‌دهی‌های خودجوش مردمی، لغو برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و ارسال پیام‌های مختلف تسلیت توسط گروه‌ها و احزاب سیاسی، تبیین سجایای اخلاقی و رفتاری این سردار بزرگ اسلام برای مردم سوگوار در دستور کار سخنرانان است.

دلتنگیم اما تو بخواب و آسوده باش سردار دل‌ها، جز این برای تو تصور نبود.

نشان ذوالفقار را از دست علی گرفتنی و چه زیبا در کنار علی آرام گرفتی و شهادت که آرزوی همیشگی‌ات بود، نصیبت شد و دست‌افشان رفته‌ای و اکنون هم در کنار ساقی کوثر متنعمی.

امروز بیش از هر زمان دیگری موج همدلی در جهان اسلام برپا شده و تشییع با شکوه سردار سلیمانی و همراهان شهیدش در عراق این همدلی و یکدلی جهان اسلام را به دنیا مخابره کرد و مردم ما هم در داخل کشور با برپایی خیمه‌های عزا نشان دادند که ترور شخصیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی، مانع از حرکت ملت ایران نمی‌شود.

سردار به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت رسید و زنده‌تر شد اما به فرموده رهبری پیروزی نهایی کام قاتلان را تلخ‌تر خواهد کرد.

آری دشمن در سرکوبی نور و حقیقت موفق نخواهد بود و عزتمندی و اقتدار ما در گرو سرداران و شهدایی است که در همیشه تاریخ بر تارک ایران می‌درخشند.

خط خون نقطه پایان سلیمانی نیست

بهراسید که این اول بسم‌الله است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =