کد خبر : 202443
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۸:۱۵
-

خدمتگزاری به مردم حاج قاسم را خسته نمی‌کرد

خدمتگزاری به مردم حاج قاسم را خسته نمی‌کرد

به گزارش قائم آنلاین، سردار غلام کریمیان در مراسم بزرگداشت مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع پرشور قشر‌های مختلف مردمی در حسینیه ثارالله (ع) سپاه ناحیه آمل، افزود: سردار سلیمانی در خط و تابع محض ولایت فقیه بوده و وابسته به هیچ جناح، باند و گروه سیاسی نبود و این روحیه مردم

به گزارش قائم آنلاین، سردار غلام کریمیان در مراسم بزرگداشت مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع پرشور قشر‌های مختلف مردمی در حسینیه ثارالله (ع) سپاه ناحیه آمل، افزود: سردار سلیمانی در خط و تابع محض ولایت فقیه بوده و وابسته به هیچ جناح، باند و گروه سیاسی نبود و این روحیه مردم داری او باعث علاقمندی ملت به او و در واقع سردار دل‌ها شد.

فرمانده سابق سپاه عاشورا به شخصیت‌های وجودی واعتقادی سردار قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان شهید مدافع حرم بسیار به کار خود اعتقاد داشت و اهل طرح، برنامه، اندیشه و تفکر بسیار بالا بود.

سردار کریمیان گفت: خون به ناحق ریخته سردار شهید سلیمانی درترورناجوانمردانه نه تنها قلب میلیون‌ها ایرانی، بلکه بسیاری از مردم آزادیخواه منطقه و جهان را به درد آورد.

فرمانده ارشد دوران جنگ تحمیلی افزود: سردار شهید سلیمانی هر جا هر فردی را می‌دید یکی از التماس دعاهایش شهادت در راه خداوند بود اگر چه این دعا به‌گونه‌ای مستجاب شد که به دست بدترین و پست‌ترین افراد روی زمین ترور شده و به شهادت رسیدند.

سردار کریمیان گفت: سردار سلیمانی انسانی خدایی، مهربان، دارای روح لطیف و وارسته در نظامی‌گری بود، و بر مردم احاطه داشت و در دل پاسداران نفوذ کرده بود.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس به روح بزرگ ومیل بالای او به خدمت کردن به مردم اشاره کرد وگفت: شهید سلیمانی دارای بزرگی روح و تفکر بلند انقلابی و اسلامی بود، خدمتگزاری به مردم و مملکت او را خسته نمی‌کرد و در این راه شبانه‌روزی حرکت داشت.

سردارکریمیان با بیان اینکه استکبار جهانی، آمریکا و اسراییل همیشه منفور، پست و رذل هستند خاطر نشان کرد پیروزی‌های پی در پی سربازان اسلام به فرماندهی سردار سلیمانی درجبهه مقاومت، لبنان و سوریه باعث خشم بیشتر مقام‌های ارشد آمریکایی شده بود.

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل برای توجیه ضعف وشکست خود از جبهه مقاومت درمنطقه، چاره‌ای جز ترور و از میان برداشتن سلحشورانی همچون قاسم سلیمانی را نداشتند و برای تحقق این آرزوی شوم خود که توان جنگ رودر رو را نداشتند به ترور متوسل وعمل رذیلانه را مرتکب شدند.

فرمانده سابق سپاه عاشورا افزود: آمریکا و استکبار جهانی با این حرکت پست وددمنشانه خود، بیشتر از گذشته خود را مفتضح کرده و باید بداند انتقام سختی را در پیش رو خواهند داشت.

سردارکریمیان با بیان اینکه شهید سرافراز سردارقاسم سلیمانی برای منافع ملی رفت، گفت: در حالی دفاع از کیان کشور در خارج مرز‌ها انجام می‌شد، مردم ایران اسلامی به خوبی قدرشناسی کردند و راه وسلوک سردار دل‌ها را ادامه خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − سیزده =