کد خبر : 202405
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
-

یازدهمین یادواره شهدای ۱۵۴ شهید اصناف ساری برگزار می‌شود

یازدهمین یادواره شهدای ۱۵۴ شهید اصناف ساری برگزار می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، سلمان حمزه‌ای در گفت‌وگو ، ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی از برگزاری یازدهمین یادواره سرداران و ۱۵۴ تن از شهدای اصناف شهرستان ساری با محوریت یادبود و گرامیداشت فرمانده جبهه مقاومت و دفاع مقدس سردار سلیمانی خبر داد. وی افزود: این

به گزارش قائم آنلاین، سلمان حمزه‌ای در گفت‌وگو ، ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی از برگزاری یازدهمین یادواره سرداران و ۱۵۴ تن از شهدای اصناف شهرستان ساری با محوریت یادبود و گرامیداشت فرمانده جبهه مقاومت و دفاع مقدس سردار سلیمانی خبر داد.

وی افزود: این مراسم روز پنج‌شنبه ۱۹ دی‌ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ در حسینیه عاشقان ساری با حضور خانواده معزز شهدا، جامعه بزرگ اصناف، مسئولان و مدیران شهری و استانی و اقشار گوناگون مردم برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج اصناف ساری خاطرنشان کرد: این مراسم معنوی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در مازندران و مداحی حاج رضا بذری انجام می‌شود.

حمزه‌ای هدف از برگزاری یادواره شهدا را تزریق فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی به جامعه و انتقال رشادت‌ها ازنسل‌های بالاتر به نسل‌های جدید عنون کرد و افزود: اهداف دیگر برپایی یادواره شهدا زنده نگه داشتن خودمان است و شهدا نیازی به ما و زنده نگهداشتن یادشان ندارند.

وی متذکر شد: ما می‌خواهیم اعلام کنیم زنده‌ایم و در این زندگی راهرو شهدا هستیم و این راه ادامه خواهد داشت.

فرمانده بسیج اصناف ساری در پایان از تمام مسئولان شهری و استانی و جامعه بزرگ کسبه، اصناف و بازاریان استان برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =