کد خبر : 202395
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
-

کتاب «حاج آقا مجتهدی» نقد می‌شود

کتاب «حاج آقا مجتهدی» نقد می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، این مراسم روز سه شنبه (۱۷ دی ماه) از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور محمدرضا یقینی، حمید سبحانی صدر و خانواده آیت الله حاج شیخ احمد مجتهدی تهرانی در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب،‌ خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک ۲ برگزار می‌شود. در خبر برگزاری این

به گزارش قائم آنلاین، این مراسم روز سه شنبه (۱۷ دی ماه) از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور محمدرضا یقینی، حمید سبحانی صدر و خانواده آیت الله حاج شیخ احمد مجتهدی تهرانی در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب،‌ خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک ۲ برگزار می‌شود.

در خبر برگزاری این نشست آمده است: کتاب دارای دو بخش سابقه تاریخی مدرسه علمیه است که برای بررسی آن، مؤلفین کتاب به دوران حاج ملأ محمدجعفر و زندگانی او پرداختند و برای این منظور، از اسناد دست اول و برجای‌مانده از خاندان آیت‌الله محمدجعفر چاله‌میدانی بهره برده‌اند.

بخش دوم، شرح زندگانی آیت‌الله مجتهدی از کودکی تا پس از شکل‌گیری حوزۀ علمیۀ ایشان است. انتهای کتاب هم شامل تصاویر اجازه‌نامۀ مراجع تقلید به او در زمینۀ وکالت و دریافت و صرف وجوهات شرعی و نیز عکس‌های او است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 5 =