کد خبر : 202397
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
-

پرچم سرخ خون‌خواهی و انتقام بر زمین نخواهد ماند

پرچم سرخ خون‌خواهی و انتقام بر زمین نخواهد ماند

به گزارش قائم آنلاین، در بخشی از این بیانیه آمده است: اگرچه امروز مالک سپاه اسلام در میان ما نیست اما به حول و قوه الهی مقاومت اسلامی با نیرویی مضاعف مسیر جهاد را ادامه خواهد داد که پیروزی قطعی وعده خداوند جبار است و محقق خواهد شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های

به گزارش قائم آنلاین، در بخشی از این بیانیه آمده است: اگرچه امروز مالک سپاه اسلام در میان ما نیست اما به حول و قوه الهی مقاومت اسلامی با نیرویی مضاعف مسیر جهاد را ادامه خواهد داد که پیروزی قطعی وعده خداوند جبار است و محقق خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان تهران با صدور بیانیه‌ای، شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و غیور نیروی قدس سپاه پاسداران را تبریک و تسلیت گفتند.
متن این بیانیه به شرح زیر است؛
بسم‌الله القاصم الجبارین
سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی منقلبٍ ینقَلِبونَ (شعرا / ۲۴۳)
برخی شأن نزول آیه «من قضی نحبۀ»(۱) هستند،
با سر، با خون
قطعه قطعه، ارباً اربا
و امروز امت اسلام سوگوار شهادت سرداری است که شهادتش «جهانی را ویران و جهانی را شاد کرد» (۲). مردی که سالیان عمر پربرکتش را مجاهدانه، مخلصانه و شجاعانه در میدان فی‌ سبیل‌ الله و در مبارزه با شیاطین و اشرار عالم گذراند. او که به صدق کلام امیرالمومنین علیه‌السلام «لو کان حجراً لکان صلدا»(۳) رای دشمنان و اغیار بود. ابرمردی که به اذعان و اعتراف اندیشمندان، بزرگ ترین استراتژیست جنگ‌های ترکیبی نامتقارن و قوی‌ترین استراتژیست تاریخ جمهوری اسلامی بود.
اما در این برهه حساس تاریخی، شیطان بزرگ دچار اشتباه راهبردی بزرگی در این اقدام خباثت‌آمیز شد. اگرچه امروز مالک سپاه اسلام در میان ما نیست اما به حول و قوه الهی مقاومت اسلامی با نیرویی مضاعف مسیر جهاد را ادامه خواهد داد که پیروزی قطعی وعده خداوند جبار است و محقق خواهد شد.
قاتلان و جنایتکاران عالم بدانند ما پرچم سرخ خون‌خواهی و انتقام را که از سال ۶۱ هجری بر فراز بارگاه سرور و سالار شهیدان عالم برپا کرده‌ایم، تا نابودی کامل امریکا و اسرائیل بر زمین نخواهیم گذاشت و به یاری حق تعالی به زودی انتقام سختی از آن ها خواهیم گرفت.
ما کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان تهران ضمن ادای احترام به مقام رفیع سردارِ شهید، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهادت سیدالشهدا محور مقاومت را به محضر بقیه‌ الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی)، تسلیت عرض کرده و برای سردار عزیزمان علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسالت داریم.»
____________________________________
(۱). احزاب/ ۲۳
(۲). نهج البلاغه، نامه ۳۸
(۳) . لو کان من جبل لکان فندا، و لو کان من حجر لکان صلدا (اگر کوه بود کوهی عظیم و بزرگ بود، و اگر سنگ بود سنگی سخت بود)؛ نهج البلاغه، نامه ۳۸

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 11 =