کد خبر : 202355
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
-

“فرزندان ترامپ از حمایت جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ برخوردارند”

“فرزندان ترامپ از حمایت جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ برخوردارند”

به گزارش قائم آنلاین، این نظرسنجی که از سوی شرکت “سروی‌مانکی” به سفارش وبسایت خبری-تحلیلی “آکسیوس” صورت گرفته، دریافته است که ۲۹ درصد از جمهوری‌خواهان گفته‌اند که رای دادن به دونالد ترامپ جونیور، پسر بزرگ دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را در نظر خواهند گرفت. این در حالی است که ۱۶ درصد نیز گفته‌اند، حمایت

به گزارش قائم آنلاین، این نظرسنجی که از سوی شرکت “سروی‌مانکی” به سفارش وبسایت خبری-تحلیلی “آکسیوس” صورت گرفته، دریافته است که ۲۹ درصد از جمهوری‌خواهان گفته‌اند که رای دادن به دونالد ترامپ جونیور، پسر بزرگ دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را در نظر خواهند گرفت. این در حالی است که ۱۶ درصد نیز گفته‌اند، حمایت از ایوانکا ترامپ، دختر رییس جمهور آمریکا و مشاور کاخ سفید را در نظر خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این دو عضو خانواده ترامپ در میان چهار نامزد برتر احتمالی جمهوری‌خواه در انتخابات ۲۰۲۴ قرار دارند.

دونالد ترامپ جونیور که یکی از مدافعان سرسخت پدرش است برای تجمعات انتخاباتی پدرش تبلیغات زیادی می‌کند. در ماه اکتبر در تجمعی انتخاباتی، حضار با ورود دونالد ترامپ جونیور شعار “۲۰۲۴” سر دادند.

طبق نتایج این نظرسنجی، فعالیت ایوانکا ترامپ به عنوان مشاور رییس جمهور می‌تواند در صورت نامزدی‌اش برای ریاست جمهوری بسیار به نفع او باشد.

این نظرسنجی که از ۱۴ تا ۱۷ دسامبر از ۱۸۵۴ رای‌دهنده جمهوری‌خواه صورت گرفته، همچنین دریافته است که مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا در صدر نامزدهای احتمالی سال ۲۰۲۴ قرار دارد و دونالد ترامپ جونیور پس از او در جایگاه دوم قرار گرفته است.

۴۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از مایک پنس حمایت کرده‌اند و بیشتر آنان رای‌دهندگان مسن‌تر بوده‌اند. دونالد ترامپ جونیور اما گزینه اول رای‌دهندگان جوان بوده است.

۲۶ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نیز نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل و ۱۵ درصد مارکو روبیو، سناتور جمهوری‌خواه را انتخاب کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + هشت =