کد خبر : 202242
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
-

شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در انسجام ملی و همبستگی مردم خواهد بود

شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در انسجام ملی و همبستگی مردم خواهد بود

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا رحیمی در گفت‌وگو ، با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی اظهار کرد: این‌که شخص ترامپ مسئولیت این ترور را صراحتا قبول کرده به کینه آمریکایی‌ها از شخص سردار سلیمانی برمی‌گردد علت آن است که سردار سلیمانی در عراق، ایران و لبنان مانع تحقق نقشه‌های

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا رحیمی در گفت‌وگو ، با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی اظهار کرد: این‌که شخص ترامپ مسئولیت این ترور را صراحتا قبول کرده به کینه آمریکایی‌ها از شخص سردار سلیمانی برمی‌گردد علت آن است که سردار سلیمانی در عراق، ایران و لبنان مانع تحقق نقشه‌های آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۹ جهت تغییر ساختار در این کشورها شد.

وی توضیح داد: آمریکایی‌ها برنامه‌ای موسوم به زمستان شیعی داشتند که سردار سلیمانی اجازه تحقق آن را نداد و باعث شکست استراتژی آمریکایی‌ها شد، لذا سردار نقش برجسته‌ای در شکست برنامه‌های آمریکا در خاورمیانه داشت و این ترور در پی آن بود. سردار سلیمانی کسی بود که شکست تاریخی داعش و آزادسازی خاک سوریه و عراق را با استراتژی‌هایش رقم زد، موضوعی که از دید آمریکا و اسرائیل پنهان نماند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تبیین تحولات منطقه با شهادت سردار سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی شخصیتی استراتژیک و معنوی در محور مقاومت داشت که این میراث ماندگار در برابر آمریکا و اسرائیل باقی خواهند ماند میراث و استراتژی‌ای که نه تنها برای ایران بلکه برای محور مقاومت است و در مقابل سلطه‌جویی و زیاده‌خواهی آمریکا و اسرائیل ایستادگی خواهد کرد. این استراتژی همچنان ادامه خواهد داشت. امروز شاهدیم مکتب و مدل فرماندهی سردار تکثیر شده است.

به گفته وی تکثیر مدل و مکتب فرماندهی سردار سلیمانی آمریکایی‌ها را با چالش‌های سختی روبه‌رو می‌کند آنها فکر نکنند با حذف فیزیکی سردار استراتژی و تفکر امنیتی و دفاعی ایشان خاتمه پیدا می‌کند.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون امید همچنین شهادت سردار سلیمانی را نقطه عطفی در انسجام ملی جامعه ایران و همبستگی مردم دانست و خاطرنشان کرد: ما در برهه‌های مختلف شاهد انسجام و همبستگی و پیوستگی مردم بودیم امروز سلیقه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در طبقات مختلف جامعه نفرت عمیقی از آمریکا را بروز می‌دهد و همه آنها به یک نسبت به از دست دادن و فقدان سردار ابراز تاسف و تالم می‌کنند. این همان مشترکات و نقطه عطفی است که می‌توان از آن در ترمیم اختلافات سیاسی و اجتماعی بهره گرفت و قدردان آن بود. البته که در این بین برخی از افراطیون نسبت به تحولات سیاسی و اجتماعی نگاه انحرافی داشته و می‌خواهند از این فضا برای دوقطبی کردن جامعه و تفرقه‌آفرینی میان مردم استفاده کنند. این ظلم آشکاری به آرمان‌های سردار سلیمانی و شهدایی است که مظلومانه در مسیر امنیت و انسجام کشور به شهادت رسیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =