کد خبر : 202369
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
-

تاکید بر جایگاه ارزشمند ایران در حوزه نانو در کمیسیون آموزش

تاکید بر جایگاه ارزشمند ایران در حوزه نانو در کمیسیون آموزش

به گزارش قائم آنلاین، میر حمایت میرزاده در گفت و گو ، در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات، اظهار کرد: کمیسیون در این جلسه به بررسی دو گزارش عملکرد ستاد فناوری نانو و دانشگاه‌‎های افسری ارتش توسط امیردریادار سیاری پرداخت. وی با بیان اینکه اقدامات بسیار مهمی در جهت توسعه صنعت نانو از

به گزارش قائم آنلاین، میر حمایت میرزاده در گفت و گو ، در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات، اظهار کرد: کمیسیون در این جلسه به بررسی دو گزارش عملکرد ستاد فناوری نانو و دانشگاه‌‎های افسری ارتش توسط امیردریادار سیاری پرداخت.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار مهمی در جهت توسعه صنعت نانو از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ صورت گرفته افزود: تعداد مقالات منتشر شده ایران در ISI در این حوزه به ۱۰ هزار مقاله و رتبه ما از  ۵۷ به رتبه ۴ رسیده است.

میرزاده گفت: طبق گزارش ارائه شده ایران پس از کشورهای چین، آمریکا و هند رتبه چهارم را در حوزه نانو دارد که این جایگاه در دنیا بسیار امیدوارکننده و ارزشمند است. در همین راستا هدف گذاری ستاد فناوری نانو تا سال ۱۴۰۰ تولید و عرضه سالانه یک محصول جدید به بازار است.همچنین تولید ثروت از حوزه نانو یکی از برنامه‌های ستاد فناوری نانو است.

وی در پایان افزود: در این جلسه امیردریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش به ارائه گزارشی در حوزه آموزش و تربیت نیرو پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − هشت =