کد خبر : 202257
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

برف‌روبی و پاکسازی محورهای هراز و کندوان

برف‌روبی و پاکسازی محورهای هراز و کندوان

به گزارش قائم آنلاین، حسن جهانیان در گفت‌وگو ، اظهار کرد: با توجه به ورود توده هوای سرد به كشور در طی ۱۲ساعت گذشته و بارش برف در محور هراز ،۷۰ کیلومتر از این محور توسط راهداران در طی۲۰ مرحله  با ۴۰۰ تن نمک برفروبی شد. وی تصریح کرد: این اداره كل به منظور حفظ

به گزارش قائم آنلاین، حسن جهانیان در گفت‌وگو ، اظهار کرد: با توجه به ورود توده هوای سرد به كشور در طی ۱۲ساعت گذشته و بارش برف در محور هراز ،۷۰ کیلومتر از این محور توسط راهداران در طی۲۰ مرحله  با ۴۰۰ تن نمک برفروبی شد.

وی تصریح کرد: این اداره كل به منظور حفظ ایمنی جاده ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با كلیه امكانات  و اكیپ های راهداری خود آمادگی كامل برای عملیات راهداری را دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

این مسئول طول محورهای برفگیر مازندران را ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

جهانیان خاطر نشان کرد: در شب گذشته و به طور مستمر و بی وقفه دو اکیپ راهداری با در اختیار داشتن ۲۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری و۳۰ راهدار در محور هراز به اجرای عملیات راهداری زمستانی مشغول بودند.

وی گفت: با توجه به ورود توده هوای سرد به كشور در طی ۱۲ساعت گذشته و بارش برف در محور کندوان ،۴۰کیلومتر از این محور توسط راهداران به طور مستمر و بی وقفه  با ۳۵۰ تن نمک برفروبی شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران
طول محورهای برفگیر شهرستان چالوس را ۳۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر چهار راهدارخانه در محورهای مواصلاتی تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

جهانیان گفت: مسافرین و رانندگان می‌توانند جهت كسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و كشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه ها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =